• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

"mailen (als bijlage)" is verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

arieroos

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 jun 2004
Onlangs heb ik een van mijn pc's benoemd tot "werk-pc" en daarom de bezem er door gehaald. Dat wil zeggen: de harde schijf geformatteerd, en een verse install van windows ME, office 2000, ie 5 en outlook express gedaan. Vanaf dat moment geeft excel niet meer de optie "mailen als bijlage".
Powerpoint en acces konden het uit zichzelf na de install, bij word moest er een vinkje gezet worden, de helpfunctie van excel gaat er gewoon vanuit dat die optie er is. Dus niet.

Hoe krijg ik die optie bestand-->verzenden-->"verzenden (als bijlage)" weer terug?

OK, laat ik de vraag anders formuleren. Na veel zoeken op andere fora heb ik de indruk dat het wel eens in de mail-sectie van win.ini zou kunnen zitten.

Derhalve: zou iemand die ook office 2000, outlook express, ie5.5 sp2 onder windows ME draait (en wel de optie "verzenden (als bijlage)" heeft), de sectie [mail] uit zijn win.ini willen posten? Bij mij staat daar nu namelijk alleen MAPI=1.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan