rostie-rostelli
Gebruiker
- Lid geworden
- 13 okt 2005
- Berichten
- 229
Hallo,
Ik heb in WORD een mailing lijst gemaakt die zijn gegevens ophaald in/uit een EXCEL document, alle gegevens worden netjes overgebracht naar mijn word document(en) behalve 2 !! namelijk "straat" en "gemeente" ik heb al alles geprobeerd zonder resultaat, ook de namen van de velden veranderd, wat zou hier de oorzaak van kunnen zijn? heeft iemand zoiets al meegemaakt?
Elke tip is welkom !!
Groetjes,
Danny
Ik heb in WORD een mailing lijst gemaakt die zijn gegevens ophaald in/uit een EXCEL document, alle gegevens worden netjes overgebracht naar mijn word document(en) behalve 2 !! namelijk "straat" en "gemeente" ik heb al alles geprobeerd zonder resultaat, ook de namen van de velden veranderd, wat zou hier de oorzaak van kunnen zijn? heeft iemand zoiets al meegemaakt?
Elke tip is welkom !!
Groetjes,
Danny