mailing lijst weigerd bepaalde velden

Status
Niet open voor verdere reacties.

rostie-rostelli

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2005
Hallo,

Ik heb in WORD een mailing lijst gemaakt die zijn gegevens ophaald in/uit een EXCEL document, alle gegevens worden netjes overgebracht naar mijn word document(en) behalve 2 !! namelijk "straat" en "gemeente" ik heb al alles geprobeerd zonder resultaat, ook de namen van de velden veranderd, wat zou hier de oorzaak van kunnen zijn? heeft iemand zoiets al meegemaakt?
Elke tip is welkom !!

Groetjes,
Danny

Zonder inzicht in het Word en/of Excel document wordt het heel lastig. Zo uit mijn hoofd zou ik zeggen dat Straat en Gemeente niet in het datablok staan maar apart, bijvoorbeeld doordat je er lege (al dan niet verborgen) kolommen voor hebt staan, zodat ze niet gezien worden als onderdeel van je NAW gegevens.

Hallo,

Bedankt voor je reactie, ik begrijp niet goed wat je bedoeld, volgens mij zijn er geen lege of verborgen kolommen, alle gegevens staan netjes in een excel document met kolomtitels, zonder iets speciaals, enkel die 2 kolommen willen niet meewerken :mad:
Vanaf hier op het werk kan ik geen bijlagen verzenden, maar ik probeer het deze avond vanaf thuis.

Groetjes,
Danny

Als je zeker weet dat er geen kolommen zijn verborgen, en dat alle kolommen dus netjes aansluiten, dan is de volgende vraag: hoe is het Excel bestand gekoppeld? Op basis van het hele werkblad, of van een benoemd bereik?

Hallo,

Raar maar waar !! ik heb wat zitten experimenteren en ben tot het volgende gekomen, in mijn excel database zijn nog al de adresgegevens niet ingevuld, toevallig is de eerste rij nog leeg in de kolommen "Straat" en "Gemeente", hierdoor neemt WORD de gehele kolommen niet over,:shocked: ook niet diegene die wel al ingevuld zijn, wanneer ik in de eerste rij een fictief adres plaats werkt alles perfect, ook voor de andere al ingevoerde gegevens.:rolleyes:

Het is raar, maar na enkele experimenten met al dan niet gegevens in de eerste rij te zetten kom ik steeds tot het voorgenoemde resultaat. :rolleyes:

Toch bedankt voor de geboden hulp :thumb:
Groetjes,
Danny

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan