Mailinglist

Status
Niet open voor verdere reacties.

chandlurmark

Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2008
Als men een verhaal schrijft krijg je automatisch bericht hiervan. Ik heb in de database zelf nog een tabel aangemaakt met email records erin. Ik zou graag deze willen opvragen en in de $to willen proppen, kan dit?

*knip*

Laatst bewerkt door een moderator:
Zie je m'n avatar?

Verklaart wellicht waarom ik nu in je database zit.

Ik doe uiteraard niets, maar bedenk wel dat kwaadwillenden nu alles dat je online hebt om zeep kunnen helpen. Ik zou je databasegegevens even weghalen.

Bewijs?

7 databases. ;)

EDIT:
Heb inmiddels je broer (denk ik, de man met de K.) een mail gestuurd. Voor de duidelijkheid ook nog even hier; ik heb geen schade toegebracht aan jullie websites, maar vond dit een goede gelegenheid om eens in de praktijk te laten zien wat het niet-discreet zijn voor problemen met zich mee kan brengen. Heb je bericht ook als misbruik gemeld, zodat de gegevens door een moderator weggehaald kunnen worden als je zelf niet snel genoeg online bent.

Service hè? ;)

Laatst bewerkt:
Heb de hele PHP gedeelte maar even verwijderd.

raar maar waar

Bedankt voor de tip, maar hoe heb jij kunnen inloggen dan, ik had volgens mij alle gegevens verwijderd uit het php script ....

Dat had je op een niet heel intelligente manier gedaan.

* Via Google kwam ik bij je domeinnaam.
* Via de domeinnaam kwam ik bij de PHPMyAdmin-login van Joomla.
* In je script stonden wachtwoorden als RWasd94adsd424LK ofzo. Als iemand ongecontroleerd op z'n toetsenbord ramt, komen er vaak asd's uit. Overal 'asd' weghalen -> klaar.
* Toen opgezicht hoe je bij Joomla als administrator kan inloggen. In de database een nieuw account aangemaakt als admin -> wachtwoord gemaakt -> inloggen.
* Daarna een plaatje op de voorpagina van een site geplaatst (kw.nl), als grapje, maar wel met een serieuze ondertoon (wat er had kunnen gebeuren).

Die nieuwe campagne over veilig internetten van Hirsch Balin is misschien zo gek nog niet.

Ah, die heb ik ook meteen maar weggehaald. Dat asd was me niet eens opgevallen. Indd niet echt slim nee. In ieder geval bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan