Mailmappen exporteren van Windows live mail naar Outlook 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.

NLboswachter

Gebruiker
Lid geworden
29 mrt 2009
Beste,

Vorige week heb ik vanaf een oude computer een aantal mailmappen gehaald. Dit zijn .dbx bestanden die ik niet direct kan koppelen in outlook 2010. Nu heb ik wat onderzoek gedaan en schijnt het te kunnen via Windows live mail. Ik heb inmiddels de mailmappen in Windows live mail staan, maar krijg ze niet gekoppeld naar outlook 2010.

Ik probeer het via bestand – exporteren – Microsoft exchange en dan komen de twee onderstaande foutmelding in beeld na elkaar;

1. Er is geen standaard-e-mailclient of huidige e-mailclient kan het berichtverzoek niet uitvoeren. Start Microsoft Outlook en stel dit als het standaardprogramma voor e-mailberichten in.
2. Kan niet exporteren. Er is een fout opgetreden tijdens het initialiseren van MAPI.

Ik heb outlook gewoon goed normaal geïnstalleerd en ook al her geïnstalleerd. En outlook staat ook ingesteld als standaard programma (via configuratiescherm). Weet iemand nog een trucje of tooltje waarbij ik dit makkelijk kan omzetten (of moeilijk mag ook)? Of kan iemand me hiermee verder helpen.

Groet,
Nick

Bedankt voor de sneller reactie! Als ik de DBXconverter gebruik krijg ik de melding; could not create connection with Microsoft Outlook.

En ik neem aan dat de twee tool is voor alleen bestanden te lokaliseren? Want anders begrijp ik het niet helemaal..

de 2e tool kan je mee zoeken,en het is geen orginale windows tool..mischien dat het daarom in staat is een andere link te leggen.
ik zelf gebruik het voor Gmail bestanden,af te speuren,en die in livemail te openen..

ollo

Uiteindelijk is het gelukt. Ik heb op een andere computer geprobeerd vanuit Windows live mail de berichten te exporteren en dat lukte direct. Dus denk toch dat het aan me outlook versie ligt (niet een legale versie).

Bedankt voor de snelle reactie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan