Hallo allemaal,
Ik kan prima een mail merge doen vanuit een word bestand en excel waarin de namen en email adressen heb.
Wat mij niet lukt is om een onderwerp regel te hebben die ook persoonlijk is.
Voorbeeld
In word heb ik staan
Beste «fname»,
blablablabla ........
en daar komt keurig de voornaam van het betreffende actieve record te staan
Maar ik wil ook graag in het onderwerp de «fname» hebben met een vaste tekst
dus :
Beste «fname», ben je van plan te gaan blablabla
Kan iemand mij helpen hoe ik dit voor elkaar krijg.
Mijn dank is groot
Ik kan prima een mail merge doen vanuit een word bestand en excel waarin de namen en email adressen heb.
Wat mij niet lukt is om een onderwerp regel te hebben die ook persoonlijk is.
Voorbeeld
In word heb ik staan
Beste «fname»,
blablablabla ........
en daar komt keurig de voornaam van het betreffende actieve record te staan
Maar ik wil ook graag in het onderwerp de «fname» hebben met een vaste tekst
dus :
Beste «fname», ben je van plan te gaan blablabla
Kan iemand mij helpen hoe ik dit voor elkaar krijg.
Mijn dank is groot
