Beste forumleden,
Ik gebruik Excel 2003 en Word 2003.
Ik wil de volgende vba gebruiken, om documenten te samenvoegen in Word.
Deze vba mailmerged en bewaard per pagina.
Deze code werkt goed zolang er maar 1 record is, bij meerdere records die op 1 pagina moeten komen gaat het fout. VBA blijft samenvoegen en laat iedere keer een record weg.
Ik weet niet of ik duidelijk ben, voor zekerheid plaats ik ook een word doc als bijlage.
Mijn vraag is kan iemand mij helpen deze code goed werkend te krijgen, ik ben al dagen bezig maar het lukt maar niet.
Met vriendelijke groeten,
Shamela
Ik gebruik Excel 2003 en Word 2003.
Ik wil de volgende vba gebruiken, om documenten te samenvoegen in Word.
Deze vba mailmerged en bewaard per pagina.
Deze code werkt goed zolang er maar 1 record is, bij meerdere records die op 1 pagina moeten komen gaat het fout. VBA blijft samenvoegen en laat iedere keer een record weg.
Ik weet niet of ik duidelijk ben, voor zekerheid plaats ik ook een word doc als bijlage.
Mijn vraag is kan iemand mij helpen deze code goed werkend te krijgen, ik ben al dagen bezig maar het lukt maar niet.
Code:
ub createAndSaveAllMailMerge()
Dim j As Integer
Dim myDir As String
Dim numDataSetRecords As Long
Dim currentName As String
myDir = "H:\Mailing\Test MapDos\"
numDataSetRecords = 50
For j = 1 To numDataSetRecords
With ActiveDocument.MailMerge
With .DataSource
.FirstRecord = j
.LastRecord = j
If j = 1 Then
.ActiveRecord = wdFirstRecord
Else
.ActiveRecord = wdNextRecord
.LastRecord = .ActiveRecord
End If
currentName = .DataFields("Keno").Value
'MsgBox (currentName)
ActiveDocument.MailMerge.Execute pause:=False
ActiveDocument.SaveAs myDir & currentName & " testDocument.doc"
ActiveDocument.Close
End With
End With
Next j
End Sub
Met vriendelijke groeten,
Shamela

Bijlagen
Laatst bewerkt: