Mailprobleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

arend39

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 jan 2004
Hallo...
ik heb probleem met binnen halen van mail.
tijdens het binnen halen stopt de server bij de derde mail en dan krijg ik het volgende fout melding.
verzenden is geen probleem.

De server heeft de verbinding onverwachts afgebroken. Mogelijke oorzaken zijn problemen met de server, netwerkproblemen of te lange inactiviteit. Account: 'mail.oosten-9.tmfweb.nl', Server: 'mail.oosten-9.tmfweb.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '+OK 887 octets', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800CCC0F

en dit herhaald zich steeds weer. ik heb diverse intellingen geprobeerd maar niets werkt.
ik heb een ander adres genomen ook bij tmfweb en daar heb ik het probleem niet..
wie kan mij helpen??
groetjes Arend:(

Log eens rechtstreeks in bij je provider en verwijder het betreffende mailtje handmatig.

rachts straaks inloggen?

:confused:
Bedankt voor jullie reactie maar euhhh ...:8-0: hoe kan ik rechtstreeks inloggen bij mijn provider?
ben euhmm een leek :cool: op dit gebied.. en zou wel heel graag willen weten hoe je rechtstreeks kunt inloggen...
en de link naar postbakje.nl werkt niet goed .. pagina opent niet. helemaal... maar zal wel met instellingen te maken hebben..

alvast bedankt:thumb:
groetjes arend

Probeer je de TMF-servers te bereiken via Freesurf?

gelukt....

het is me gelukt om mijn e mails weer te ontvangen..
en via het postbakje.. ging deze keer heel goed...
hartelijk dank voor jullie hulp...:thumb: :D
waar het probleem nu werkelijk zat weet ik niet .. maar heb vele mails via het postbakje.nl gewoon enkel mails verwijderd die ik niet kende... toen was het probleem weg.. maar weet natuurlijk niet of het ook de oorzaak was... in ben in ieder geval blij weer iets te kunnen ontvangen:p

groetjes Arend..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan