mails die ik niet meer kan zien

Status
Niet open voor verdere reacties.

bramio

Gebruiker
Lid geworden
13 aug 2006
ik gebruik microsoft outlook. en wij hebben 2 pc's een laptop en een gewone pc. als we op de laptop een mail lezen kunnen we die nietmeer zien op de pc en omgekeerd. dus dan staat die der gewoon niet bij.. wie kan helpen doe dit snel graag indien hier niets aan te doen is laat me dat ook weten. mvg Bram

Het is logisch dat je ze niet meer ziet aangezien ze naar de betreffende computer worden gezonden.

Dus je krijgt een bericht binnen op je laptop, nu is dit bericht dus door de server naar de laptop gestuurd. Had je het bericht op je pc ontvangen dan had de server hem naar je pc gestuurd, en omdat het bericht nu niet meer ongelezen op de server staat wordt hij niet naar een ander computer gestuurd...

uum

dus u wilt zeggen dat het dus onmogelijk is om op beide te bekijken welke mails er binnen komen?

Volgens mij is het wel mogelijk, maar ik zou niet weten hoe.
Daarvoor zou iemand anders deze thread even moeten bekijken :confused:

Je kunt het op1computer binnen halen.
Wil je het op twee computers zien dan gebruik je webmail.
wil je het op twee computers binnen halen dan met de eerste die het wilophalen een vinkje zetten bij...een kopie op de server achterlaten.
Maar er zitten meer haken en ogen aan.
Je moet heel goed afspreken wie de maailbinnen haaltof verwijderd van de server.

snel he die antwoorden en dat op zondag en dat door allemaal vrijwilligers die allen maar naar jouw vragen kijken.

ok

ok lol dan wacht ik wel maar weet je geen manier hoe ik ervoor kan zorgen dat de mail binnenkomt maar niet op de server gewist word dus dat eigenlijk een copy naar de pc/laptop gestuurd word?

ja dat zeg ik een vinkje in je outlook zetten dat er een bericht op de server moet blijven.
meestalkun je dat bij verzenden/ontvangen aangeven.....even kijken in de opties van je e-mail client.

ja dat zeg ik een vinkje in je outlook zetten dat er een bericht op de server moet blijven.
meestalkun je dat bij verzenden/ontvangen aangeven.....even kijken in de opties van je e-mail client.

ok ksnap dus geen .... van die uitleg

In Outlook 2003:

Extra > E-mailaccounts > "Bestaande E-mailaccounts weergeven of wijzigen" > Account selecteren, daarna op "Wijzigen" klikken > Meer Instellingen > Geavanceerd > Een kopie van berichten op de server achterlaten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan