mails in map plaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

bauwens

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2009
Berichten
12
Hallo,

Is er een mogelijkheid in Outlook 2007 om mails automatisch in een bepaalde map te zetten? ik heb bepaalde categorieën gemaakt en ik zou nu, wanneer ik mails krijg van die categorieën, dit in een bepaalde map willen zetten.
Hopelijk is mijn vraag duidelijk, ik weet niet hoe ik het anders moet schrijven :).

Bauwens
 
Zo ver ik weet is het mogelijk om mails van verschillende adressen is een andere map te zetten dit doe je zo

extra > accountinstellingen

Als het goed is zie je dan meerdere accounts en onderaan kun je per account de map van ondvangst kiezen.

Als het is niet is dan hoor ik het wel!
 
Zo ver ik weet is het mogelijk om mails van verschillende adressen is een andere map te zetten dit doe je zo

extra > accountinstellingen

Als het goed is zie je dan meerdere accounts en onderaan kun je per account de map van ondvangst kiezen.

Als het is niet is dan hoor ik het wel!

Hallo,

Het was niet op die manier dat ik het bedoelde maar ik heb het toch gevonden:).
Het is als volgt:
Via Extra - Regels en waarschuwingen
Dan Nieuwe regel - Berichten van iemand naar een map verplaatsen

Alleszins bedankt voor de moeite!

Bauwens
 
@Bauwens,

Strikt genomen kan wat jij wilt niet, want:
- Ook al heb je een categorie toegewezen aan een bepaalde contactpersoon, dan nog is mail, afkomstig van die contactpersoon daarmee niet automatisch toegewezen aan die categorie.

Je kunt wel alle mail, afkomstig van bepaalde contactpersonen direct bij binnenkomst laten verplaatsen naar een andere map dan Postvak IN.

Dat doe je met behulp van regels:
1. Klik in de mappenlijst op Postvak IN
2. Menu: Extra > Regels en waarschuwingen...

De rest wijst zich 'redelijk' vanzelf.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan