mails komen allemaal bij elkaar binnen

Status
Niet open voor verdere reacties.

satshow

Moderator
Forumleiding
Moderator
Lid geworden
12 jun 2001
Besturingssysteem
Linux KDE Neon
Office versie
Libreoffice
Ik heb hier 2 pc's
Op deze staat mijn outlook met al mijn mailaccounts, zijn perfect ingesteld via berichtregels.
Nu heb ik voor mijn vriendin een alias aangemaakt, deze komt nu ook bij mij binnen.
Ik wil het echter zo maken dat zij op haar laptop die alias account alleen kan oproepen zonder dat mijn mails daar terecht komen.
Hoe krijg ik het voor elkaar dat zij alleen haar aliasmail adres binnenkrijgt op haar laptop?
Ik heb dus bij chello nu 1 hoofdmailadres en 2 aliasmailadressen lopen, 2 gebruik ik zelf en komen keurig apart binnen maar ik wil dus dat het adres hier niet binnenkomt op deze pc maar alleen op de laptop dus.

aliassen,worden bij mijn weten,altijd doorgestuurd naar het standaard e-mail adres.
waarom geef je je vriendin geen eigen e-mail adres,bv bij dolfijn,er zijn nog meerdere mogelijkheden.
groetjes.

Wat dan allemaal?
Ze heeft nu hotmail maar dat is niks, lang niet alles werkt zoals het moet.

je zou ook een programma kunnen gebruiken dat de post sorteert zoals bij Internet Anywhere Mail Server of iets dergelijks.
probeer maar eens "mail server" op download.com

gr

Jordi

je zou ook een programma kunnen gebruiken dat de post sorteert zoals bij Internet Anywhere Mail Server of iets dergelijks.
probeer maar eens "mail server" op download.com

gr

Jordi

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan