Mails komen niet gelijk binnen

Status
Niet open voor verdere reacties.

drive

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2007
Het is misschien een rare vraag, maar als ik mijn hotmail heb geopend, komt er geen enkele mail binnen. Maar zodra ik mijn mail ga sluiten en daarna weer openen, dan zie ik dat ik opeens een aantal mails binnen heb, ook al zijn ze een uur eerder binnengekomen. Zou iemand mij kunnen vertellen hoe dit komt en wat ik ertegen kan doen?

haal jij je mails binnen met je telefoon? zou kunnen wezen dat je hotmail geen push mails ontvangt, dus dat je handmatig moet vernieuwen voordat ze binnen zijn.
Waarschijnlijk kun je dit op je telefoon instellen (push berichten activeren ) of iets in die trend.

Hoop dat je hier iets mee kan.

Laatst bewerkt:
dan zoekt hij niet elke keer op nieuwe berichten, moet je even op f5 of ergens op vernieuwen ofzoiets klikken dan zoekt hij opnieuw voor mailtjes
om in te stellen dat hij automatisch nieuwe mailtjes zoekt verschilt per mail programma

haal jij je mails binnen met je telefoon? zou kunnen wezen dat je hotmail geen push mails ontvangt, dus dat je handmatig moet vernieuwen voordat ze binnen zijn.
Waarschijnlijk kun je dit op je telefoon instellen (push berichten activeren ) of iets in die trend.

Hoop dat je hier iets mee kan.

Nee, ik haal ze niet binnen met de telefoon.

dan zoekt hij niet elke keer op nieuwe berichten, moet je even op f5 of ergens op vernieuwen ofzoiets klikken dan zoekt hij opnieuw voor mailtjes
om in te stellen dat hij automatisch nieuwe mailtjes zoekt verschilt per mail programma

Dat heb ik gedaan en ik zag meteen weer 6 mailtjes. Ik heb dit nog nooit eerder gehad. Ik heb nog niet ontdekt hoe hij automatisch mailtjes zoekt. Ik zal nog even gaan googelen.

In windows Live Mail (de client die je bij Windows Vista krijgt) moet er inderdaad een verversingsfrequentie in te stellen zijn.

Laatst bewerkt:
Ik kan dat nergens vinden. Weet iemand misschien hoe ik dat moet instellen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan