mails komen niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

island

Verenigingslid
Lid geworden
27 dec 2000
Ik werk met Outlook Express en zit bij Planet Internet.
Ik werk met twee accounts en sinds vrijdagavond overkomt mij bij het binnenhalen van de post het volgende.
Account 1 : de post komt binnen.
Account 2 : de post komt niet binnen, na een halve minuut verschijnt een foutmelding in de trant van: "de server heeft de verbindung beeindigd, er kan een serverprobleem zijn of de tijd werd overschreden, foutnummer 0x800CCC0F.
Ik kan hier absoluut niets mee.

Wat ik wel kan:
-mails versturen
-mijn mails op webmail van Planet bekijken, maar dat is ook geen ideale oplossing.

Weet iemand wat er aan de hand kan zijn?

Kun je in de webmail kijken of er bij dat account misschien een heel groot mailtje binnen wil komen? (een bestand of zo). Als dat zo is, verwijder dan dat mailtje en probeer het nog een keer.

Kun je misschien de exacte foutmelding hier plakken. Soms kun je dan zien of er een instelling fout staat.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door island

Wat ik wel kan:

-mijn mails op webmail van Planet bekijken,

@ tanja :D,

maar, het lijkt er op dat er toch een instellingsfout is gemaakt, je kunt volgens mij ook in O.E. je account testen, heb je dat al gedaan???

Geplaatst door Tanja1968
Kun je in de webmail kijken of er bij dat account misschien een heel groot mailtje binnen wil komen? .

Ik heb wel gelezen dat Island in de webmail kan kijken, maar het ging mij om een "heel groot mailjte";)

@Tanja: ik kan hier die foutmelding wel plakken, maar dan is deze wel in het Duits (omdat ik een Duitse versie van Windows gebruik). Is dat geen pronbleem?

@P@sbeer: ik weet niet hoe je dat kunt testen. Kun je dat even aangeven?

deze melding krijg ik steeds bij het betreffende account:

Der Server hat unerwartet die Verbindung beendet. Möglicherweise liegt ein Serverproblem vor, es ist ein Netzwerkproblem aufgetreten oder das Zeitlimit wurde überschritten. Konto: 'pop.planet.nl', Server: 'localhost', Protokoll: POP3, Port: 110, Secure (SSL): Nein, Fehlernummer: 0x800CCC0F

Nee hoor Tanja, de grootte van de mails op webmail is niet uitzonderlijk.

En je instellingen zijn exact hetzelfde als bij je andere account? Als je xp hebt dan zou je kunnen kijken of een systeemherstel terugzetten naar donderdag iets uithaalt.

Wel vreemd omdat dit ineens gebeurd is.

Tanja mag ik schrijven dat je een schat bent, een reddende engel?

Ik heb de instellingen van beide accounts vergeleken en ik heb bij het account waarmee ik probs heb een iets andere instelling onder "server" gevonden.

Ik heb die aangepast en kan mijn mail weer binnenhalen!!!!
Geweldig.

Blijft bij mij wel een vraag open:

hoe kan die instelling zomaar veranderd zijn?
ik heb niks gedaan en het heeft altijd gewerkt!

Nogmaals dank Tanja!

:thumb: Blij dat het toch gelukt is. Ik kon die fout niet ontdekken in je foutmelding.

Geen idee hoe het is gekomen.
Het kan mogelijk door een virus of door spyware komen?? Dit kun je natuurlijk altijd nog checken. Kan nooit kwaad om je pc op te schonen.

Nou dat opschonen is misschien een goed idee, alhoewel.....
Ik ga over enkele dagen over een nieuwe pc beschikken.....

Ik denk idd dat localhost bij server niet goed is. Hou deze Planet-link bij je favorieten qua instellingen: Planet

Beste kans dat Tanja gelijk heeft en volg het advies op qua Hijack This Log plaaten in de gegeven link.

Geplaatst door island

@P@sbeer: ik weet niet hoe je dat kunt testen. Kun je dat even aangeven?

in instellingen geef je de alles in, en volgens mij kun je door op meer instellingen te klikken je account testen. Het is voor mij een tijdje geleden dat ik O.E had. dus kan me ook vergissen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan