mails mee overnemen van ene schijf naar andere

Status
Niet open voor verdere reacties.

peepke

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2006
hallo allemaal

ik weet al wat jullie nu denken :eek:
:eek:MINDREADER:eek:
wat ik dus wil vragen mijn oude pctjuh is dus kapot mijn schijf hangt nu aan deze pc
maar ...... ik wil mijn outlook mails mee over nemen maar kan deze dus nergens vinden....
ik heb reeds een aantal dingen gedaan die ik vond met de zoekfuntie zoals ga naar
C:\Documents and settings\[gebruikersnaam]\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook

maar bij mij staat er geen outlook map of bestand en mijn verborgen mappen zijn zichtbaar :O:O:O:O

help o help mij

greetz peepke

laat de computer zoeken naar .pst bestanden. dat zijn outlook bestanden... als je de hele schijf laat zoeken komt er vast wel wat uit ;)

en als ze verborgen zijn kun je bij extra -> mapopties -> naar benedenscrollen en "verborgen mappen weergeven"

Laatst bewerkt:
laat de computer zoeken naar .pst bestanden. dat zijn outlook bestanden... als je de hele schijf laat zoeken komt er vast wel wat uit ;)

en als ze verborgen zijn kun je bij extra -> mapopties -> naar benedenscrollen en "verborgen mappen weergeven"

nope werkt ook niet
helaas
JA GEVONDEN :E:\Documents and Settings\[gebruikersnaam]\Local Settings\Application Data\Identities\{7B6E6B3D-10B0-4DCD-954B-9346D29257F2}\Microsoft\Outlook Express

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan