Mails op PC en Laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

A1MATHIEU

Gebruiker
Lid geworden
26 apr 2012
Geachte Lezer,
Ik heb een PC met "Outlook Express" op mijn kantoortje en een Labtop met "Live mail" van Windows 7 in de kamer. De Labtop is draadloos verbonden met de PC en de Expiria box.
Ik verstuur en ontvang mijn mails op de PC via "Outlook Express" via "hetnet" van KPN.
Ik zou graag de mails ook op de Labtop binnen willen krijgen en ook kunnen verzenden als mijn PC b.v. stuk zou zijn.

Is dit mogelijk??? en hoe zou ik dit dan moeten instaleren?
Wie kan mij verder helpen?
Bij voorbaat dank

Math.

Beste,

Allereerst is het misschien handig te weten dat we in Nederland laPtop schrijven. en niet labtop.
maargoed. ik begrijp wat u bedoelt dus laten we beginnen.
het is op 2 manieren mogelijk.
of online te kijken op https://netmail.hetnet.nl/mail/logon.asp [dit kunt u dan doen door op de laptop naar deze site te gaan en in te loggen.]

wat makkelijker is en dat hoeft u maar 1x instellen is:
u gaat naar outlook express
u klikt bovenin op Extra
klikt op Berichtregels, en dan Emails.
dan ziet u nu een nieuw venstertje. dan bij nummer 1 vinkt u 'voor alle berichten' aan
en dan in vak 2 vinkt u 'doorsturen naar bepaalde personen' aan. dan klikt u in vak 3 op
het blauwe gedeelte 'bepaalde personen' en zo kunt u dan uit uw adresboek of zelf het E-mail adres invoeren
van uw hotmail-mail account. zo ontvangt u ze ook op Hotmail. [op uw laptop:)]

Hallo leutjebreedbek

Mijn dank voor de snelle reactie, maar ik heb nog wat vraagjes.Ik begrijp wel dat ik de mails op uw mannier op mijn laptop krijg maar:
Stel dat mijn PC stuk zou zijn werkt het dan nog dat mijn mails op de laptop komen?
Het is eigenlijk de bedoeling dat ik de mails kan ontvangen en verzenden op de PC en de laptop onafhankelijk van elkaar met hetzelfde E-mail adres.(PC en laptop)

Zou een oplossing kunnen zijn als ik op de PC ook met "Live mail" werk?
Op de site van KPN kom ik niet veel verder.

Beste,

Dit werkt ook gewoon als 1 van de computers kapot gaat. Zolang u maar op 1 van de 2 email
Programmas kunt inloggen

Dit kan maar dan moet u voor beide een wachtwoord maken en op alle 2 computers de 2 programmas installeren.
Dan kunt u van pc of laptop met het geschikte email adres antwoorden.
Misschien is doorsturen dan ook niet meer nodig?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan