Mails opnieuw ophalen uit webmail (Scarlet)

Status
Niet open voor verdere reacties.

NoSpam

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2005
Berichten
18
Hallo iedereen,

Zo een jaartje geleden heb ik problemen gehad met mijn pc. Een van de gevolgen was dat ik outlook niet meer kon openen. Opnieuw installeren was de boodschap maar ik was dus wel al mijn e-mails kwijt. :confused:
Gelukkig (?) staan deze ook nog op mijn webmail bij Scarlet, mooi verdeeld in folders. Maar deze kan ik niet meer opnieuw op mijn pc binnenhalen gezien ze reeds een keertje binnengehaald zijn. Nieuwe mails krijg ik wel gewoon binnen.
Er is wel een optie "exporteren" in de webmail applicatie van Scarlet, maar dan krijg ik een .html bestand waar ik verder weinig mee kan (ik zie wel wat tekst, onderwerpen, afzenders, ... staan, maar 'echte' mails met bijlagen zijn het niet.) :mad:
Ik heb de vraag gesteld naar Scarlet maar kreeg eerst maandenlang geen antwoord. Na een tijdje (half jaar ?) kreeg ik plots een mail met volgende mededeling : "Geachte, wij excuseren ons voor het late antwoord op uw vraag. Wellicht heeft u intussen het antwoord reeds gevonden of is de vraag niet meer van toepassing. Indien dit wel nog het geval zou zijn kan u uw vraag nogmaals stellen.

uw Scarlet helpdesk." :mad:
Van een klantenservice gesproken ... maandenlang geen reactie en dan "terug naar af" met wellicht hetzelfde scenario ...
Daarom stel ik de vraag maar hier, misschien weet iemand hier wel hoe ik dit probleem kan oplossen. :)

Alvast bedankt !
 
Kan je ze vanuit webmail niet doorsturen naar een (gratis) Gmail adres?
 
Was ook mijn (eerste) idee een beetje ... maar het gaat om zo'n 650 mailtjes ...
 
Dan heb je wat te doen:D
Een andere oplossing zal er denk ik niet zijn.
 
Ik weet dat het exporteren bij de UPC webmail niet goed wil in internet explorer.
Mogelijk is het bij de scarlet mail ook zo.
Je zou Firefox of Opera kunnen proberen.

Daarnaast moeten ze bij Scarlet gewoon een oplossing hiervoor kunnen bieden.
Anders stuur je ze om de dag maar een mail, dan krijg je op het laatst wel antwoord.
 
Scarlet zei nog steeds dat men ook niet wist hoe dit op te kunnen lossen (deden ook geen moeite). :confused:

Heb uiteindelijk mail per mail bekeken en de echt nodige mails afgedrukt naar een pdf bestand. Koste veel tijd, maar ja ... :mad:

Daarna abonnement bij Scarlet opgezegd ...


Bedankt allemaal voor mee te helpen denken ... :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan