Hallo iedereen,
Zo een jaartje geleden heb ik problemen gehad met mijn pc. Een van de gevolgen was dat ik outlook niet meer kon openen. Opnieuw installeren was de boodschap maar ik was dus wel al mijn e-mails kwijt.
Gelukkig (?) staan deze ook nog op mijn webmail bij Scarlet, mooi verdeeld in folders. Maar deze kan ik niet meer opnieuw op mijn pc binnenhalen gezien ze reeds een keertje binnengehaald zijn. Nieuwe mails krijg ik wel gewoon binnen.
Er is wel een optie "exporteren" in de webmail applicatie van Scarlet, maar dan krijg ik een .html bestand waar ik verder weinig mee kan (ik zie wel wat tekst, onderwerpen, afzenders, ... staan, maar 'echte' mails met bijlagen zijn het niet.)
Ik heb de vraag gesteld naar Scarlet maar kreeg eerst maandenlang geen antwoord. Na een tijdje (half jaar ?) kreeg ik plots een mail met volgende mededeling : "Geachte, wij excuseren ons voor het late antwoord op uw vraag. Wellicht heeft u intussen het antwoord reeds gevonden of is de vraag niet meer van toepassing. Indien dit wel nog het geval zou zijn kan u uw vraag nogmaals stellen.
uw Scarlet helpdesk."
Van een klantenservice gesproken ... maandenlang geen reactie en dan "terug naar af" met wellicht hetzelfde scenario ...
Daarom stel ik de vraag maar hier, misschien weet iemand hier wel hoe ik dit probleem kan oplossen.
Alvast bedankt !
Zo een jaartje geleden heb ik problemen gehad met mijn pc. Een van de gevolgen was dat ik outlook niet meer kon openen. Opnieuw installeren was de boodschap maar ik was dus wel al mijn e-mails kwijt.

Gelukkig (?) staan deze ook nog op mijn webmail bij Scarlet, mooi verdeeld in folders. Maar deze kan ik niet meer opnieuw op mijn pc binnenhalen gezien ze reeds een keertje binnengehaald zijn. Nieuwe mails krijg ik wel gewoon binnen.
Er is wel een optie "exporteren" in de webmail applicatie van Scarlet, maar dan krijg ik een .html bestand waar ik verder weinig mee kan (ik zie wel wat tekst, onderwerpen, afzenders, ... staan, maar 'echte' mails met bijlagen zijn het niet.)

Ik heb de vraag gesteld naar Scarlet maar kreeg eerst maandenlang geen antwoord. Na een tijdje (half jaar ?) kreeg ik plots een mail met volgende mededeling : "Geachte, wij excuseren ons voor het late antwoord op uw vraag. Wellicht heeft u intussen het antwoord reeds gevonden of is de vraag niet meer van toepassing. Indien dit wel nog het geval zou zijn kan u uw vraag nogmaals stellen.
uw Scarlet helpdesk."

Van een klantenservice gesproken ... maandenlang geen reactie en dan "terug naar af" met wellicht hetzelfde scenario ...
Daarom stel ik de vraag maar hier, misschien weet iemand hier wel hoe ik dit probleem kan oplossen.

Alvast bedankt !