Mails uit mappen weg na verwijderen mappen verzonden berichten en prullebak

Status
Niet open voor verdere reacties.

indigocolors

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2013
Hoi allemaal,

Ik ben nieuw hier en zit met een groot probleem. Sinds maart heb ik een Samsung Galaxy SIII en moest hiervoor een gmail account aanmaken, bij het synchroniseren met Outlook ontstonden er heel veel problemen en toen heb ik op advies van iemand Thunderbird genomen. Helaas ben ik niet zo tevreden over Thunderbird en na vandaag heb ik er weinig goeds over te melden omdat ik vandaag een mega groot probleem heb ontdekt.

Omdat ik mega veel oude emails had staan in de mappen Verzonden berichten en Prullebak, heb ik beide mappen vanmiddag helemaal leeg gemaakt (in de verzonden berichten map had ik 2 mails laten staan). Nu wil ik alleen net een factuur mailen naar een klant van mij en wilde in de map Webshop een vooraf opgemaakte tekst kopieeren maar tot mijn schrik waren de oude mails met al die teksten verdwenen. Hierop ben ik gaan klikken op alle andere mappen die ik had aangemaakt voor de binnengehaalde offertes van klanten, de lopende offertes, openstaande facturen en nog wat andere mappen en tot mijn schrik zijn de meeste mappen leeg en zijn al mijn emails die ik in die mappen bewaard had verdwenen!!! Ik snap dit niet want ik heb alleen de mappen Verzonden berichten en Prullebak geleegd.

Bij het verwijderen van al die oude emails kreeg ik wel 2x een melding over een script dat niet gelezen kon worden, hierbij kon ik klikken op twee opties maar ik ben vergeten wat daar stond. Het was iets in de trant van doorgaan met verwijderen ondanks dat het script niet gelezen kon worden of stoppen. Ik heb gekozen voor de eerste optie.

Het probleem is nu dus dat ik alle mails kwijt ben en dus ook geen emailadressen/telefoonnummers/verzonden offertes/facturen etc van/naar die klanten terug kan vinden omdat die allemaal zaten in die mapjes. Kent iemand dit probleem en weet iemand of dit nog te herstellen is? Ik ben bang van niet want ik heb ook al in m'n Gmail mappen gekeken en ook daar kan ik die berichten niet meer terug vinden maar ik wilde toch even hulp vragen hier.

Is er iemand die mij kan helpen?

Groetjes Ivy
Indigo Colors

Knap vervelend zeg . Kleine hoop dan. Maar dan voor gmail. Heb je de prullenbak nog niet geleegd dan lees hier meer. klikje

Ga naar je prullenbak in gmail en je kunt ze allemaal aanvinken (selecteren) en terug plaatsen naar je postvak in.

Prullenbak.JPG

Laatst bewerkt:
Thunderbird en GMail lopen synchroon met elkaar dus in beide programma's zijn de mails uit de Verzonden berichten en Prullebak mappen verdwenen :(

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat is jammer, maar dit is de laatste die ik vond. En anders vrees ik met grote..... :o Klikje. voor wat het waar is. Ik heb er geen ervaring mee.

Thunderbird en GMail lopen synchroon met elkaar dus in beide programma's zijn de mails uit de Verzonden berichten en Prullebak mappen verdwenen :(

Ik ben eens gaan kijken en vond een hoop emails maar helaas zaten de emails / conceptberichten die verdwenen waren uit al mijn overige mappen er niet tussen :(.
Denk dat ik toch maar de nieuwste versie van Office Outlook zal moeten aanschaffen en dan maar hopen dat het synchroniseren dan maar geen problemen oplevert. Werkte al jaren met Outlook 2003 en vond dat super werken maar helaas ging dat niet goed samen met m'n Samsung Galaxy SIII.

In ieder geval bedankt voor al je moeite,:thumb:

Ja ik denk ook dat ze allemaal zijn verdwenen. Maar er is nog een dingetje wat me te binnen schiet. :d Ik neem aan dat je voor een bedrijf werkt. Heb je misschien ooit een vinkje gezet ergens dat berichten op de server moeten achterblijven of iemand anders die dit voor je ingesteld heeft, bijvoorbeeld een systeembeheerder als jullie die hebben. :( Wellicht kan dat nog een redding zijn. Lees hier eens meer hoe dat werkt en/of werkte. Werk(t) en jullie met een server. Het is wellicht ijdele hoop, maar........je weet maar nooit. Vraag eens rond op je werk. Klikje voor die info.

Ik ben ZZP'er en werk dus niet bij een bedrijf :). Emails blijven helaas niet op de server staan heb ik begrepen van mijn hoster :(

Denk dat ik maar de nieuwe versie van Outlook ga kopen en dat ga installeren want van dat Thunderbird word ik echt helemaal knetter...teveel problemen ondervind ik daar van!

Bedankt weer voor het meedenken :thumb:

Mhh Ja ik denk dat het ook beter is zo. Je bent ze dus echt kwijt. Erg jammer. :rolleyes: Maar wens je succes verder. Jij ook bedankt voor alles.;)

Beste helpmij.nl team...mijn probleem is niet opgelost dus kan hier verder niets over zeggen. Wellicht dat er een ervaren iemand is die mij zou kunnen helpen met het terug zetten van Outlook en het helpen synchroniseren met mijn Samsung G. SIII toestel???? Ik ervaar namelijk alleen maar problemen met Thunderbird:mad:

Hallo ben ik weer. Help mij helpers zijn bijna allemaal vrijwilligers. Ik probeer het toch nog eens. Heb geduld er zitten hier meer goede helpers.

Heb je al een nieuw outlook. Welke outlook programma gebruik je. Outlook.com of outlook 2007 of outlook 2013.

En bij voorbeeld dit. Mijn toestel is een Galaxy S, modelnummer bijvoorbeeld GT - I9001.

Verder staan de volgende gegevens op mijn toestel: Firmwareversie 2.3.6 enz enz.

Welke provider.??

De helpers horen graag van je.

Laatst bewerkt:
Dank je dat je weer mee wilt denken :)

Ik heb Outlook 2003 (nog geen nieuwe aangeschaft omdat ik niet weet welke wel goed werkt bij mijn Samsung, vandaar dat ik hoopte dat er ook iemand zou reageren die dezelfde toestel heeft en Outlook gebruikt)
Provider is Vodafone
Toestel Samsung Galaxy SIII / GT-19300

Hoe kan ik die Firmwareversie achterhalen:confused:

Wat ik ervan af weet is dit. Ga hier naar toe. Daar staat beschreven wat je kunt doen en beter kan ik het niet uitleggen anders ben ik veel aan het typen. :D. Klikje
De telefoon voor Vodafone mail instellen staat precies beschreven.

Sluit dat ding aan op je computer. Klikje Let op het kan wel even duren en koppel je toestel niet los. Lat hem zijn gang gaan. Laatste firmware downloaden

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan