Mails van website providers komen niet door

Status
Niet open voor verdere reacties.

De Bitch

Gebruiker
Lid geworden
23 okt 2007
Berichten
11
Goedenavond computer deskundige,

Onlangs heb ik mijn pc terug gebracht naar fabrieksinstellingen omdat de pc extreem traag was, sindsdien is het me al een aantal keren opgevallen als ik met name van websites niet meer de inlog gegevens heb en ze opvraag bij de desbetreffende site en ze per mail naar me toe wil laten sturen ik deze emails nooit ontvang. Nu heb ik al bij ziggo alles na gekeken of daar een spamfilter de boel blokkeert en ook de instellingen van outlook heb ik getracht na te kijken, maar alles wat ik ook probeer de mails komen niet door.
Weet een van u hier raad op?
 
Laat nog eens zo'n mailtje doorkomen, en kijk dan DIRECT in je webmail van je provider.
Dus inloggen op de website van je provider.
 
Hallo Paul-RT,

Alvast dank voor je hulp,

Klopt dit werkt want nu komt de mail wel aan bij ziggo, hoe krijg ik dit nu opgelost dat dit probleem voor eens en voor altijd genekt wordt? Want dit is wel heel erg vervelend en ik kan niet vinden op de site dat ik kan aangeven dat dit soort mails wel door mogen of zoals jullie in andere berichten aangeven de spamfilter uitschakelen
 
Heb je nog iets van een spam-filter op je pc?
In je virusscanner programma of iets van mailwasher?

Of heb je bericht-regels ingesteld in O.E ?
 
Goedemiddag Paul-RT,

Ik ben ondertussen alweer een paar stapjes verder. Ik heb contact gehad met Ziggo en ik heb samen met hun instellingen veranderd zodat de mails wel door zouden lopen echter krijg ik niet alles zichtbaar in microsoft outlook 2007, het zou in de inkomende en uitgaande email server instellingen zitten. Klaarblijkelijk schrijft het systeem nu nog steeds bepaald emails ergens in een map weg, maar waar geen idee.
Heb je misschien een suggestie voor mij waar ik deze instellingen kan vinden?
 
Inkomende mail server instellingen heeft niets te maken met de map waarin mails worden opgeslagen.


Topic verplaatst naar sectie "Microsoft Office / Outlook".
 
Hallo Paul-RT,

Geen idee, wat dat aangaat ben ik echt een leek. Ik heb ondertussen in microsoft outlook wat aanpassingen gedaan en een paar dagen eerst webmail aangezet daarna outlook en de mails komen tot op heden allemaal door.

In ieder geval dank voor je adviezen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan