mails verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

opzoek25

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2008
Mijn mailprogramma is Outlook Express (al staat Outlook ook op de pc). Nu blijkt dat de mails van een vijftal dagen verdwenen zijn uit Postvak In, zonder dat ik iets in die zin gedaan heb. Enkele mails heb ik teruggevonden bij Verwijderde Items. Andere mails (ongeveer 200) zijn spoorloos. Wat kan er gebeurd zijn? En vooral: hoe vind ik die mails terug?

Ik denk zelf dat je inbox te vol was, en dat er maar meer en meer emails binne kwamen...

Ik denk zelf dat je inbox te vol was, en dat er maar meer en meer emails binne kwamen...

Elke mailbox kan maximaal 1 GB aan e-mail bevatten. Dat is genoeg voor duizenden e-mails van gemiddelde omvang. U kunt maximaal vijf mailboxen aanmaken en heeft dus in totaal 5 GB schijfruimte beschikbaar voor e-mail.

dan moet ie toch pittig wat mailtjes opsparen.

Maar waarom zijn precies die mails verdwenen? (vijf dagen) En waar zijn ze? Als de mailbox te vol is, wil die misschien geen nieuwe mails meer accepteren, maar dat gebeurt nu wél. Kan ik ze op de een of andere manier opsporen?

Je kunt ergens instellen: gelezen mail verbergen...
Dan wordt het niet meer getoond.. Vraag even niet waar, want ik heb hier geen pc met outlook expres meer...

Ik heb het nagekeken, maar dat is het ook niet. Ik heb met "Herstel uw bestanden" een aantal gewiste items weer opgevist maar ik zie door het bos de bomen niet. Weet iemand welke extensie mails hebben? Dan kan ik die er al uit halen (als ik ze daar vind).En waar ergens in Verkenner staan de mails? (bvb Postvak In)

Ik wil mijn probleem nog even samenvatten. In Outlook Express zijn de inkomende mails (Postvak In) van een vijftal dagen op onverklaarbare manier verdwenen. Ze zijn ook niet terug te vinden in de Verwijderde Items. De mailbox is ook niet te vol. Met het programma "Herstel uw bestanden" vind ik ze ook niet terug. Ik heb ze zeker NIET zelf verwijderd. Vanzelfsprekend is dit een groot probleem, ik ben nu een aantal belangrijke gegevens en mails kwijt. Wat kan ik nog doen? Systeemherstel doet het niet, waarschijnlijk wegens een fout in het register (virus?). Wie helpt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan