Mails worden niet ontvangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Corrievan

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 nov 2007
Berichten
3
De volgende melding krijg ik :
Een of meerdere berichten worden niet door de server ontvangen

-ERR Can't open the message file - it's gone!


Ik werk met Incredimail XE

Er staan nu 26 mailtjes in de wacht die ik nog moet ontvangen.

In sommige gevallen ontvang ik wel nog een mailtje tussendoor.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Ik heb ook nog geprobeerd via Outlook de mails binnen te halen. De volgende melding geeft deze aan:

Kan bericht nummer 1 niet ophalen. Account: 'mail.voordelig-inkopen.nl', Server: 'mail.voordelig-inkopen.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR Can't open the message file - it's gone!', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800420CD
 
Laatst bewerkt:
kan je der niet via webmail aan ?
of via geavanceerde toegang in incredimail ?
 
Volgens mij is er iets goed mis met jouw incredimail. Zie ook jouw vraag over:emails incredimail niet meer leesbaar ! Hier lijkt maar een goede oplossing voorhanden en dat is incredimail verwijderen en het register, zo goed als mogelijk, ontdoen van alle sleutels van incredimail. Wat dat laatste betreft weet ik uit ervaring dat dat een heel lastige klus is. Advies: stap gewoon over op een gratis mailprogramma zoals Thinderbird. Tenslotte heb je het programma nodig om mails te verzenden en te ontvangen en wat doen al die toeters en bellen van incredi dan terzake.
 
Mij lijkt het eerder dat er een probleempje is op de mailserver van je provider. Er zit nog een verwijzing naar een mailtje waar geen mailgegevens aan gekoppeld zijn.
Reactie van server: '-ERR Can't open the message file - it's gone!'
Als ik je bericht hierboven lees zie ik dat het over de eerste mail gaat.
Kan bericht nummer 1 niet ophalen
Probeer via webmail het bewuste bericht te verwijderen. Probeer daarna opnieuw de mails binnen te halen met Incredimail.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan