mailserver icm Live mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dukejan

Gebruiker
Lid geworden
2 jul 2008
Ik maak gebruik van Live mail en werk met XP.
Alles werkt, alleen worden de mailtjes niet verwijderd van de mailserver van mijn provider.
Live mail haalt ze dus wel op, maar laat ze ook staan bij de mailserver van tele2. Hoe los ik dit op?

Ik maak gebruik van Live mail en werk met XP.
Alles werkt, alleen worden de mailtjes niet verwijderd van de mailserver van mijn provider.
Live mail haalt ze dus wel op, maar laat ze ook staan bij de mailserver van tele2. Hoe los ik dit op?

Door in 'omgekeerde' volgorde te werken.
Je hebt nu in Live Mail geregeld dat je mailtjes worden opgehaald, maar je kan daar niet regelen dat ze op de server van Tele2 mogen/moeten worden verwijderd.
Ga je naar de webmail van Tele2, dan kan je daar regelen dat de mailtjes moeten worden geforward naar je Live Mail adres én vervolgens verwijderd.

Of je stelt het net zoals in outlook (express) kan in dat de mails van de mailserver worden verwijderd zodra ze opgehaald worden (indien dat ook binnen livemail mogelijk is)

Dat is dan in te stellen binnen de accounteigenschappen van je mailaccount in livemail.

Of je stelt het net zoals in outlook (express) kan in dat de mails van de mailserver worden verwijderd zodra ze opgehaald worden (indien dat ook binnen livemail mogelijk is)

Dat is dan in te stellen binnen de accounteigenschappen van je mailaccount in livemail.

Hoi,

Die ken ik inderdaad ook, maar is in Live Mail niet mogelijk.
Ook heb ik ervaren dat het niet bij elke mailprovider werkt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan