Mailserver

Status
Niet open voor verdere reacties.

oldhand

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2006
Goedendag,

Mischien een raare vraag maar er moeten toch meer mensen naar zoeken. Ik heb verschillende E-mail adressen. Die ik op verschillende plaatsen wil op kunnen halen. Alleen geen van mijn E-mail boxen ondersteunen Imap.

Ik zou graag een mail server hebben waar ik mijn eigen username aan maak en alle pop adressen toevoeg.

Zodat ik op school een imap server kan benaderen en al mijn mail in een keer ophaal. Maar ook thuis via web of hoe dan ook...

Mijn vraag nog een keer kort maar krachtig:
Ik zoek een programma waarmee ik al mijn E-mailadressen in een keer als imap aankan laten bieden. ( wel belangerijk is dat ik moet kunnen zien welk e-mail waar naartoe gezonden is )

ik hoop dat jullie mijn vraag snappen.

Een programma die dag en nacht aan moet staan is geen probleem zolang dit programma maar als service kan draaien.

,Greetz Oldhand

Weinig providers bieden imap-ondersteuning, heb ik ook al naar gezocht.

Zou teveel plaats innemen op hun servers.

Dan zul je zelf een mailserver moeten gaan draaien.

een voorbeeld hiervan is http://www.kerio.nl/kms/
is niet gratis maar dan heb je een idee. dan kun jezelf ook een webmail client ofwel een imap omgeving instellen op je systeem thuis.

het mooiste zou natuurlijk zijn dat je er een aparte machine voor gebruikt om je resources op je machine te besparen

ja ok..

Dat snap ik dat ik dan een mail server moet gaan draaien:
maar mijn vraag is:

Welk Mail server programma kan ik users aanmaken waarbij ze bestaande E-mails in kunnen vullen zodat de mailserver de mails bij mijn provider(s) ophaalt en ze aanbied als IMAP.

Ik hoop dat de vraag nu duidelijk is.

Groeten Oldhand

Oke ik heb het al ontdekt..

Kerio kent de functie Downloaden van pop E-mails en ICM FreePops kan je je Hotmail binnenhalen!
Bedankt voor jullie hulp

,Greetz Oldhand

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan