Mensen van het goede leven 
Ik zit met het volgende, de titel zegt het al: de mailtjes in outlook 2007 blijven hangen in de Postvak-UIT. Soms wel, soms niet.
Sommige berichten verstuurd hij wel direct en andere blijven hangen. Na het slepen van de hangende mailtjes naar een andere map binnen outlook en weer terug naar postvak UIT word de mail wel verstuurd. Vaag toch, of zie ik iets over het hoofd.
Ik maak gebruik van een exchange server en heb het volgende al geprobeerd maar was geen oplossing:
Op client PC:
1. Herinstallatie en reparatie uitgevoerd van office 2007.
2. Schoon roaming profile
3. Outlooktempcleaner uitgevoerd en temp folder leeggehaald. Mail kon weer worden verstuurd maar vlak daarna bleven sommige weer hangen.
4. Outlook profielen verwijderd en een nieuwe toegevoegd (configuratiescherm --> e-mail).
Iemand een oplossing voor deze systeembeheerder?
Thanks guys :thumb:

Ik zit met het volgende, de titel zegt het al: de mailtjes in outlook 2007 blijven hangen in de Postvak-UIT. Soms wel, soms niet.

Ik maak gebruik van een exchange server en heb het volgende al geprobeerd maar was geen oplossing:
Op client PC:
1. Herinstallatie en reparatie uitgevoerd van office 2007.
2. Schoon roaming profile
3. Outlooktempcleaner uitgevoerd en temp folder leeggehaald. Mail kon weer worden verstuurd maar vlak daarna bleven sommige weer hangen.
4. Outlook profielen verwijderd en een nieuwe toegevoegd (configuratiescherm --> e-mail).
Iemand een oplossing voor deze systeembeheerder?

Thanks guys :thumb:
Laatst bewerkt: