mailtjes kwijt

Status
Niet open voor verdere reacties.

ivangeel

Gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2001
Berichten
22
weet iemand of ik definitief verwijderde mailtjes (door op shift-del te drukken nog terug kan halen?
bvd
ivangeel
 
In outlook kan je nog proberen door de deleted items te selecteren en dan uit het menu een optie recover deleted items ofzo te selecteren. Maar dat werkt lang niet altijd.
 
pc fixer
ik heb al een van die programmaatjes gedownload, maar ik weet ook niet in welke directory ik outlook-mailtjes kan terugvinden, of aan wat voor extensie ik die dan kan herkennen

ivangeel
 
Deze kun je herkennen aan de dbx bestanden die in de volgende map staan (Windows XP):

C:\Documents and Settings\(Hier je gebruikersnaam)\Local Settings\Application Data\Identities\{een reeks cijfers met letters}\Microsoft\Outlook Express\

Alleen ik vrees het ergste voor je, omdat deze bestanden alleen in omvang gewijzigd worden, en niet verwijderd. 1 dbx bestand bevat 1 hele inbox, met daarin de mailtjes beschreven. Bovendien denk ik dat er nu al teveel gegevens weer overschreven zijn nadat je de mailtjes verwijderd hebt...
 
helaas

bedankt voor het meedenken, maar het is niet gelukt. na het downloaden van 2 van de bedoelde programmaatjes kwam ik er nog niet uit, ik kan de verwijderde mailtjes niet vinden, maar daar kan ik wel mee leven. ik ben niet zo'n erge techneut

gr. ivangeel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan