mailwash

Status
Niet open voor verdere reacties.

lisa02

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2003
Heb mailwash gedownload. Ondanks het feit dat Mail@mate aangaf dat er 4 nieuwe berichten waren, kon ik deze met Mailwash niet vinden. Hij checktr wel maar gaf niet aan . Heb ik iets verkeerd gedaan ? Graag advies.

Je hebt denk ik je account verkeert ingevuld.
Gewoon alles even nalopen: inlognaam,wachtwoord en pop3 server.

Heb de gegevens van oulook express overgenomen, maar helpt niet
Als account heb ik pop.planet.nl
als pop3 server: pop.planet.nl
user name: de naam die we van planet hebben toegewezen gekregen
vervolgens mijn wachtwoord
SMTP server: mail.planet.nl
Is dit correct ?

Zo te zien wel, ja. Ik weet alleen niet of je geen foutje hebt gemaakt in je username of wachtwoord.

Heb de mailwash pro kunnen downloaden. Kan nu meerdere accounts controleren en hij doet het prima. Ben alleen benieuwd of dit een blijvend programma is, tenslotte zou deze officieel gewkocht moeten worden. Ik vond de site bij een antwoord in deze rubriek van een aantal jaren terug. Het is Mailwash Pro 3.0.
Dus ik ben geholpen

Die heb ik ook versie 3.0. Werkt perfect. Stuur mij je email adres maar, dan help ik je wel verder op weg.

Volgesn mij werkt hij prima, dus ik weet niet wat je me nog meer zou kunnen vertellen

Heb mijn profiel aangepast zodat je me kunt mailen. Ik heb nl. toch een probleem met Mailwash. Toen ik vanmorgen de pc opstartte gaf Mailwash keurig aan dat er 4 mailtjes waren binnengekomen. In de eerste plaats mijn vraag: als je berichten delete hoe lang duurt het voordat dat daadwerkelijk gebeurt ? Toen ik nl.vervolgens OE opende stonden deze berichten nog wel in mijn inbox.
Een uurtje later had ik twee meldingen van jouw antwoorden gekregen(via mail@mate gemeld) maar deze werden niet door mailwash aangegeven. Ook niet toen ik 10 min.later nog eenskeek Ik had OE op dat moment niet geoopend. Ik weet niet of dat effect heft .
Kun je me uitleggen hoe dit kan en wat ik daar aan kan doen ?

Hier vind je nog een uitleg over MailWasher: http://www.mailwasher.net/
Je klikt op "checkmail" en dan wordt er gekeken of er mail op de server staat bij de accounts die je hebt ingevuld.
Staat er mail, dan krijg je de keuze wat je er mee wilt doen.
Delete - Verwijderen
Bounce - Verwijderen en terugsturen
Blacklist - Voeg toe aan de zwarte lijst.
Vink dan aan wat je ermee wilt doen en klik dan op Process Mail. Wat je aangevinkt hebt, wordt dan uitgevoerd en OE wordt opgestart en de mail die je wilt hebben wordt dan naar binnen gehaald.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan