mailwasher en outlook expres

Status
Niet open voor verdere reacties.

dekleinewitte

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2002
Ik gebruik sinds een week mailwasher en vind het een goed progje.Probleem is als ik de mails heb geselekteerd(delete,bounce & blaklist)dan klik ik op emailprogramma en dan opend mijn outlook expres.Deze haalt dan enkel de mails binnen die ik wilde.Als ik echter dit programma even te lang laat open staan en er komt een nieuwe mail binnen dan ontvangt hij hem ook.Hoe krijg ik het voor elkaar dat de binnenkomende mails enkel te zien zijn in mailwasher en niet automatisch binnen komen in outlook expres als deze even open staat?ik heb inmiddels de optie chec mail al op 8uur gezet bij outlook expres maar dit schijnt niet te lukken.

Op het eerste gezicht denk ik dat er maar 1 manier is en dat je die zelf al noemde, de auto-mail-check erg hoog zetten.

Wat je ook zou kunnen doen, is een ander spam programma gebruiken. 1 die je als plugin in outlookexpress zelf kunt gebruiken.

PS.Overigens was jouw vraag toevallig ook mijn reden om mailwasher te vervangen voor een plugin zoals Spaminpector bv.

bedankt voor de reactie temtation,nu ben ik zeker dat ik het goed begrepen heb want ik dacht dat ik foutief te werk ging met mailwasher.Ik bekijk het nog ff en overweeg om inderdaad een plugin te instaleren voor spam.Groetjes

Goh, nooit problemen gehad met mailwasher. Ik heb in OE het checken van mail gezet op 1 uur en in mailwasher op een minuut of 5. Bij mij komt de mail alléén binnen via mailwasher...

Met vriendelijke groet,
Peer

Sorry, vergissing...
Ik heb in OE in opties het checken op mail uitgevinkt...

Met vriendelijke groet,
Peer

Peer2,ik heb nu ook het vinkje weggehaald bij checken op mail en nu blijkt alles veel beter te gaan.Probleem was dat mijn kids telkens outlook-expres opende voor ik mailwascher kon starten en dan heeft het geen enkel nut he.Bedankt voor de hulp en ik kan deze vraag dus de status opgelost geven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan