mailwasher opent niet alle accounts

Status
Niet open voor verdere reacties.

lisa02

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2003
Sinds kort gebruik ik mailwasher. Het vreemde is dat dit programma de mail van twee van de drie accounts slechts herkent en meldt. De mail die ik zelf binnen krijg komt er niet uit. Heb al opnieuw geinstalleerd, account opnieuw ingevuld, maar niets helpt. Met een mailcheck programmaatje gecontroleerd en alles bleek in orde.
Heb met de adviezen van iemand op deze site van alles geprobeerd, maar tevergeefs. Wanneer ik andere mailfilters uitprobeer zijn er geen problemen.Maar juist het "bouncen"van ongewenste mail spreekt mij aan bij Mailwasher.
Wie heeft de gouden tip ?

Heb je de gewone of de Pro?
De gewone kan maar werken met 1 account volgens mij.

Als je twee accounts hebt (één normaal één alias) en je gebruikt daarvoor de zelfde server (pop en smtp) met een identiek wachtwoord, dan hoef je dat slechts één keer in te vullen.

Ik heb de pro-versie, dus kan meerdere accounts invullen.
Aangezien we alle drie een ander mailadres en een ander password hebben lijkt het me logisch dat ik die alle drie invul. En de mail van de andere twee worden wel keurig weergegeven.

In wat verschilt dan dat ene mailadres van de andere?

Als ik dat eens wist. Alledrie hebben dezelfde gegevens als het gaat om inkomende en uitgaande mail. Dus alleen e-maiadres en gebruikersnaam verschillen.
Maar heb ooit eens de gratis versie gedownload voor alleen mijn post en dat deed het ook niet. Zou er misschien bij OE zelf iets moeten worden veranderd ?
Heb alles al met elkaar vergeleken maar kan geen verschillen voinden tussen de drie accounts.

Helaas is er nog geen oplossing voor mijn probleem gevonden. Heb daarom maar het programma verwijderd. Gebruik nu Express Mail@mate en bepaal handmatig wat ik wil deleten en wat niet. Alleen het bouncen is dus niet mogelijk.
Maar mocht iemand nog met een goede tip komen dan houd ik mij aanbevolen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan