mailwasher pro 6.2 probleem :(

Status
Niet open voor verdere reacties.

marczwets

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 jan 2010
Berichten
4
hallo ik heb ook een vraag over mailwasher ik krijg namelijk een foutmelding als ik op de knop verzenden klik dan geeft die aan : could not log into hotmail, access was forbidden: HTTP cal failed with error code 403 ik probeer namelijk mijn hotmail account aan mailwasher pro 6.2 te koppelen maar tot op heden geen succes ik weet namelijk ook niet of ik bij proxy configuration ook wat in moet stellen en als ik daar wat in wil geven staat er een adres: en een port: dus ik zou echt niet weten of het daar dan aan zou liggen alsvast bedankt voor jullie tijd groetjes marc
 
de nieuwe versies van mailwasher werken niet zo lekker
ik draai met 4.1.9 en never nooit problemen
 
Het kan inderdaad heel goed zijn dat MW niet met Hotmail werkt. Al enige jaren geleden heeft men besloten dat gratis hotmail accounts niet meer pop3 ondersteund worden dus daar zal je probleem zitten.
Sommige oudere accounts worden echter nog wel ondersteund.
 
Het kan inderdaad heel goed zijn dat MW niet met Hotmail werkt. Al enige jaren geleden heeft men besloten dat gratis hotmail accounts niet meer pop3 ondersteund worden dus daar zal je probleem zitten.
Sommige oudere accounts worden echter nog wel ondersteund.

ow oke dan zal het inderdaad wel daaraan liggen dan zal ik helaas wat anders moeten gaan proberen want we hebben een probleem met mijn vriendin zijn hotmail account ze krijgt namelijk allemaal mailtjes in haar in box die zich onder haar naam weer naar alle email adressen van haar adresboek versturen zo krijgen we de hele dag kwade telefoontjes van iedereen waarom mijn vriendin die mailtjes verstuurd en of we er dan niks aan kunnen doen :( en ik zou niet meer weten wat ik daar tegen kan doen alvast super bedankt voor je reaktie en voor je tijd groetjes marc
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan