Mailwasher Pro

Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Berichten
4.439
Ik heb mailwasher pro zo getuned dat de goedgekeurde mail in outlook komt. Echter komt de post toch in outlook express???? Hoe kan dat nu weer ???

Ook staat outlook sowieso als standaard mail prog.

groeten elbert kok
 
Even met je meedenken hoor. Je opent Mailwasher en vinkt aan wat wel en niet door mag en klikt dan op PROCESS MAIL?? Dan opent hij Outlook neem ik aan?
Maar wanneer komt je mail dan ook in OE aan?
 
ik open inderdaad mailwasher. Klik op process mail, dan opent Outlook na gecontroleerd te zijn door Panda Platinum en vervolgens komt de mail in Outlook Express die niet de standaard mailprog. is....dan *** je toch ook niet meer zouk zo zeggen.....moet ik de account dan maar uit outlook express verwijderen?? alhoewel dat natuurlijk een schijnoplossing is! gr. elbert kok
 
Dat is vreemd. Dus hij opent OE ook tegelijk met Outlook? Dan opent hij dus twee mailproggies en dat vind ik wel erg vreemd. Ik draai hier met Incredimail en die opent hij ook alleen maar. Ik ga toch nog eens op zoek voor je. Als ik wat vind dan ben je de eerste die het hoort.....
 
Maar de mail komt alleen in Outlook Express
 
Aha, wellicht dat Mailwasher niet kan omgaan met Outlook!!!
Ik heb ondertussen gezocht maar kan er niks over vinden helaas. En je weet natuurlijk zeker dat OE NIET de standaard is?!
Sorry, dan moet ik afhaken:(
 
OE niet de standaard en Mailwasher kan gewoon worden geprogrammeerd voor Outlook en is dat ook want outlook start ook op.
 
Geplaatst door egkok
OE niet de standaard en Mailwasher kan gewoon worden geprogrammeerd voor Outlook en is dat ook want outlook start ook op.
Waar heb je dat "geprogrammeerd" in Mailwasher?
 
Nu heb ik de account uit OE verwijderd en nou krijg ik dus helemaal geen post meer
 
Geplaatst door crash

Waar heb je dat "geprogrammeerd" in Mailwasher?

Tools>>Options>> general>>launch e-mailapplication after processing
 
denk toch dat Outlook de boosdoener is. Ik ga vanavond even Outlook instellen om te kijken wat er bij mij gebeurt.
Je hoort dan nog wel.
 
Geplaatst door egkok
Tools>>Options>> general>>launch e-mailapplication after processing
Heb je daar bij Specify>"Specify a mail client command" Outlook opgezocht?
 
Hmm, dan weet ik het helaas ook niet verder.:(
 
Geplaatst door Raymond Bos
Aha, wellicht dat Mailwasher niet kan omgaan met Outlook!!!
Ik heb ondertussen gezocht maar kan er niks over vinden helaas. En je weet natuurlijk zeker dat OE NIET de standaard is?!
Sorry, dan moet ik afhaken:(
hier gaat outlook open na mailwasher, dus ze werken goed samen ... ik gebruik office 2003 prof.
 
Bij mij ook alleen gaat de mail naar outlookexpress. En als ik OE uitschakel krijg ik de mail helemaal niet.
 
Even getest en ook hier werkt het prima als ik Outlook als standaard instel. Hij opent dan gewoon Outlook en geen OE of Incredimail!!
Ik weet het nu ook niet meer en ben bang dat ik moet afhaken.
Ik werk met Office 2000 by the way.
 
Ik heb Panda antivirus ertussen, misschien dat dat de rarigheid veroorzaakt, met outlook express gaat het gewoon goed, maar ik krijg absoluut geen mail in outlook. Ik wilde op outlook overgaan vandaar dat ik er achter kwam en nu irriteert het me dat ik er niet achter kom hoe dat wordt veroorzaakt, maar ik ga mailen met Panda en mailwasher...groeten elbert
 
Hou ons maar op de hoogte. Zou graag willen weten wat het nou is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan