Mailwasher veranderd?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Colombe

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2001
Al enige jaren maak ik gebruik van Mailwasher (free version) en tot vorige week met tevredenheid. Sinds enige dagen, echter, worden (vrijwel?) alle e-mails die de door mij zelf aangemaakte filters passeren gemarkeerd als "Origin blacklisted by ORDB" en op to be deleted gezet. (met uitzondering van de e-mails van de friendslist). Theoretisch lijkt me dit mogelijk, maar niet erg waarschijnlijk.

Hebben jullie dezelfde ervaring?

Hallo,

Ben sinds gisteren terug uit 1 week skivakantie...en ontdek juist hetzelfde probleem als jij.
Mailwasher gebruik ik nu systematisch reeds 5 jaar zonder enig probleem en met 100% voldoening. En nu dit probleem van "origin blacklisted by ORDB" en op to be deleted gezet.

Lastig, en op dit forum op deze topic gevallen via google. Verder nog geen oplossingen gevonden, helaas. Mocht ik iets vinden, dan kom ik terug.

Olivier2

Hi opnieuw,

Samengevat :

1) De-installeer de vorige mailwasher-versie.
2) Download en installeer versie 6.1 free

Indien er error-messages komen in de genre "acces violation e.d. en het programma niet start :
1) druk Ctrl Alt Del en kklik op processes, klik mailwasher aan en klik op process beïndigen
2) download de fix en installeer deze (http://www.castlecops.com/p1058080-Installed_New_MW_6_1_Now_It_Wont_Open.html)
3) start mailwasher en voer gegevens van jouw account in
4) in settings-spamtools-origin of spam : uitvinken van ORDB
5) mailwasher afsluiten en terug opstarten en gebruik zoals vroeger

Hopelijk heb je er wat aan.

Olivier

Ik heb 5.1 gedeïnstalleerd, en 6.1 gedownload, geïnstalleerd, de fix gëïnstalleerd en Mailwasher gestart. Ik kreeg een schermpje, wat snel weer sloot, waar stond dat er iets niet gebruikt kon worden. Daarna een schermpje waar gevraagd wordt naar username en password voor this server. Wat ik er ook invul, ik krijg steeds een foutmelding. Een e-mail account aanmaken kan niet; ik krijg de melding dat er slechts één account mogelijk is. Bij de accounts vind ik alleen en lege account, die ik niet kan aanpassen. Bij "Check Mail" vind ik wèl de naam van mijn e-mailadres, dus een gedeelte van de gegevens is overgenomen.

Laatst bewerkt:
Ik heb inmiddels de oplossing gevonden op het Mailwasher forum.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan