Mailwasher

Status
Niet open voor verdere reacties.

tonmagielse

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2001
Berichten
182
Ik gebruik al een behoorlijke tijd mailwasher tot groot genoegen, prima programma, totdat een paar dagen geleden ik weer naar mailwasher ging om te kijken naar e-mail de melding kreeg dat ik niet verbonden was met het internet terwijl ik toch was ingelogd. Heeft iemand ook zo'n ervaring gehad en wat is er eventueel aan te doen? Mijn dank zal groot zijn voor wie mij kan helpen.
Groetjes Ton Magielse.
 
Welke versie gebruik je? Ik heb het ook wel eens gehad maar na downloaden van een nieuwere versie was het over.
 
Nieuwe versie ondersteunt geen Hotmail... Dan moet je Pro hebben.
 
Geplaatst door chrisgeerdink
Nieuwe versie ondersteunt geen Hotmail... Dan moet je Pro hebben.

Jij hebt het over deze Mailwasher waarschijnlijk
http://www.firetrust.com/products/mailwasherpro/

De vraag gaat over
www.mailwasher.net

En...... wat heeft Hotmail er mee te maken?

Oh laat maar, zie net op de site staan
The free version of MailWasher does not support Hotmail accounts. If you wish to have Hotmail support, then upgrade to MailWasher Pro at http://www.firetrust.com.
 
tonmagielse,

Verwijder je account in mailwasher en maak een nieuwe account aan, dan zou het in orde weer moeten zijn mits je natuurlijk de juiste pop3 server, smtp server, gebruikersnaam en wachtwoord gebruikt. Deze 4 dingen heb je van je internet provider gekregen.
 
Beste Saldos.
Ik weet zeker dat ik de vier gegevens die jij opsomt goed heb ingevuld. Ook al een paar keer opgeruimd en opnieuw geinstalleerd, manueel en met importeren acount ingevoerd maar niets helpt. Ik krijg deze mededeling. "The computer currently has not connect to the internet and mailwasher is unable to create one".
En ik ben wel op het net want ik kan gewoon naar outlook express gaan en de mail bekijken. Misschien heb jij hier iets aan.
groetjes Ton Magielse
 
tonmagielse,

Kun je even je firewall heel even uitzetten?
Is dan jou probleem opgelost?
Zo ja, dan moet je je firewall even anders configureren.

Zo niet, dan kan het ook zijn dan het probleem bij je internet provider ligt.
 
tonmagielse,

Als het ook niet werkt met je firewall uit, dan kun je nog dezelfde gegevens in outlook express invullen en dan kijken of het werkt.
 
Hallo Bennie.
Dank zij jouw tip is mijn probleem met mailwasher opgelost. Op de site van Computer Cops sond voor mij de oplossing, Verwijder de vink voor "Dialup to the internet when user check Mail". Mail washer doet het weer, Bedankt Bennie. Ik hoop dat ook Saldos dit ziet, ook hij bedankt voor de snelle reacties
groetjes Ton Magielse.
 
Graag gedaan tonmagielse :)

En ook Bennie wil ik bedanken voor de informatie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan