mailwasher

mailwasher goed of slecht

• zeer goed

Stemmen: 0 0,0%
  • goed

Stemmen: 3 50,0%
  • slecht

Stemmen: 2 33,3%
  • balle

Stemmen: 1 16,7%

• Totaal aantal stemmers
    6
Status
Niet open voor verdere reacties.

jeroenmors

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 mei 2003
mailwasher helpt het of niet
Ik ben nogal een spam ontvanger.Ik ontving vroeger op een acount 100 mailtjes per week en nu 30 per dag nadat ik mailwasher heb geinstalleerd.Dat bounceh?tja hebben die bedrijven van spam niet door dat het mailtje dat ze terug krijgen niet echt is.(als ze die krijgen,ook een vraag want sommige spam is zo vaag)Enals ze er dan ook nog aandacht aan schenken is de vraag.Geef je mening op deze pol

Neem gewoon lekker spampal , maar ja da's mijn mening!
Ben je gelijk van al dat spam af ,hij plaatst dat gelijk in een ander postvakje dus zie je er niets meer van.

Om spam naar jouw emailadres te stoppen helpt niet.
Mailwasher is er eerder voor om spammail niet aan jou te laten zien maar gelijk te verwijderen. Zodat het lijkt alsof je geen spam ontvangt.

Het beste is nog altijd om een emailaccount voor een weekje te verwijderen (Dit gaat niet met een hotmailaccount) en dan weer opnieuw aan te maken.
Bijv. ikheetsmartguy@home.nl verwijderen, en dan na 5 dagen weer aanvragen. Let wel op dat je dan wel ook de belangrijke mailtjes zoals bankzaken etc. niet zult ontvangen, verander daarom daarvoor tijdelijk het emailadres naar een hotmailaccount en dan als die 5 dagen om zijn wéér om zetten naar het home-account.

maarja, dat doe ik.

Geplaatst door Smartguy
Mailwasher is er eerder voor om spammail niet aan jou te laten zien maar gelijk te verwijderen. Zodat het lijkt alsof je geen spam ontvangt.

Je ziet wel degelijk wat voor spammail er "binnenkomt" hoor. Alleen in mailwasher en niet in Outlook, als je tenminste ervoor kiest om hem niet te houden dat mailtje

Er zijn 7 dingen die je moet onhouden als je spam krijgt:

1. Block de afzender

2. Indien er een link in het mailtje staat met "unsubscribe" klik daar dan nooit op want dan weten ze dat het email adres actief is en je krijgt dan nog meer spam.

3. open het mailtje niet, want het bedrijf waar de spam vandaan komt krijgt dan een bevestiging te zien dan je het mailtje hebt geopend.

4. als je hem toch opend klik dan niet op een URL die in het mailtje staat hoe verleidelijk hij is.

5. Maak een regel aan in je email client om emails te blocken die bijvoorbeeld woorden hebben zoals "offer".

6. Stuur nooit kettingbrieven door naar anderen omdat spambedrijven en virus maker hun email adressen van kettingbrieven krijgen.

7. Stuur nooit een antwoord terug naar het bedrijf die jou een email heeft gestuurd (hoe boos je bent), want dan weten ze ook dat jouw email adres actief is.

Hallo allemaal,

Even mijn mening over mailwasher!

In het begin leek het een veel belovend programma maar mijn ervaring is nu dat het een beetje tegenvalt.
De blacklist en de bouncelist worden handig ontweken door voor een emailtje, met de zelfde inhoud een nieuw emailadres te gebruiken.
Ik krijg soms vijf dezelfde emailtjes binnen, maar dan door verschillende afzenders. dus steeds een ander emailadres. De blacklist wordt op deze manier wel heel erg lang.
Alle email dia via mailwasher binnenkomt, komt daarna ook via uitlook Express binnen, dus de meeste spam komt op die manier toch wel binnen.
Ik gebruik mailwasher nog wel, maar ik vraag me af of het veel zal uitmaken.

Geplaatst door tonia60
Alle email dia via mailwasher binnenkomt, komt daarna ook via uitlook Express binnen, dus de meeste spam komt op die manier toch wel binnen.
Niet als je de spammail eerst delete.

met een gewone notifier zoals PopPeeper (popmail , hotmail & yahoomail) kom je ook al ver.
waarschuwt bij mail, je kan'm lezen en verwijderen op de server en daar gaat het toch om héé.

nu mailwasher shareware geworden is neem ik toch liever Spamkiller (ook shareware) van mcAfee voor het zware werk.

poppeeper

spamkiller

groeten uit de vlaanders, ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan