Mailwasher

drejansen

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2007
Besturingssysteem
W11
Office versie
10
ik heb mailwasher free gedownload om ongewenste mail te bouncen.
helaas krijg ik het niet aan de praat.
wie weet hoe ik eea moet instellen?

groeten, Dré

Of de Free versie dat kan weet ik niet.
De Pro versie in ieder geval wel:

To bounce an email in MailWasher:
  1. Check Mail: Open MailWasher and click Check Mail to view messages directly on your server.
  2. Select the Email: Find the unwanted message in your preview pane.
  3. Mark for Bounce: In the column next to the email, click the box or select the option to Bounce. (Note: If you leave it blank, it will download normally, and selecting the "Delete" icon will just remove it without sending a bounce message back).
  4. Wash Mail: Click the Wash Mail button at the bottom of the window. MailWasher will then send back the "mailbox unknown" daemon error and purge the email from your server before it hits your normal inbox.

Waarom zou je de afzender van ongewenste email een plezier willen doen door een bounce terug te sturen? En wat is voor jou het voordeel?

Vraag mij al welke mailcliënt er wordt gebruikt, in vrijwel elke heb je tegenwoordig een spamfilter die je uiteraard zelf moet instellen en onderhouden, moet bij Mailwasher ook, gaat echt niet vanzelf.

Ik gebruik TB die alles als spam ziet.

Kan je dit niet bij je (e-mailadres)provider regelen?

Waarom zou je de afzender van ongewenste email een plezier willen doen door een bounce terug te sturen? En wat is voor jou het voordeel?
Een gebounced bericht betekent dat er een probleem is met de mailbox en dat de mail niet is aangekomen.

Soms verwijderd de spam software dan de email van de database met te spammen adressen.

Terug
Bovenaan Onderaan