Even in het kort wat ik bedoel.
Op onze administratie komen facturen binnen. Deze worden geregistreerd. De facturen gaan vervolgens naar de tekeningsbevoegden.
Nou hebben wij nu een ouderwetse handtekenlijst van alle tekeningsbevoegden.
Hierop staat de naam, afdeling, handtekening en de paraaf.
Nou heeft mijn werkgever een mooi opzetje gezien van een ander bedrijf. Deze hadden de handtekeningen en parafen digitaal staan in hun systeem. Dit opzetje heb ik ook gezien. Deze heb ik proberen na te maken in Word. Dit is inmiddels aardig gelukt.
Mijn vraag is nu hoe krijg ik dit opzetje nou mooi met de handtekeningen/parafen.
Moet ik dit opzetje nou naar de tekeningsbevoegdheden laten gaan en laten ondetekenen en dan inscannen ofsow. Wat kan ik het beste doen dat het zo mooi mogelijk eruit ziet. (met pdf werken ofsow).
Van inscannen en pdf. ed. heb ik geen verstand.
Iemand nog tips?