mal-en spyware scanners

Status
Niet open voor verdere reacties.

john ross

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 jan 2006
Hoi,

welke mal-en spyware scanners kan ik gemakkelijk meenemen op usb-stick??

T.t.z. als ik het exe bestand afhaal zitten de updates er al in en moet ik niet eerst installeren en dan pas de updates binnentrekken want het voor een pc op het werk waar er momenteel geen internet connectie mogelijk is.

Hopelijk is het een beetje duidelijk:(

Gr. Jan

Bedankt voor de reactie!!

Ik zou eveneens Spybot - Search & Destroy willen laten scannen maar hoe kan ik hem vinden MET updates?Of iets dat niet mogelijk?

Gr. Jan

Er is geen officiële portable-versie van Spybot - Search & Destroy. Sowieso denk ik niet Spybot een nuttige aanvulling zal zijn op de eerder genoemde scanners. Spybot is tegenwoordig niet erg goed meer. :)

Ik snap dat je naar een werkplek moet waar geen internet verbinding is.
Zet een paar goeie progs op je stick en update die steeds wanneer je naar je werkplek gaat - btw ik vind spybot nog altijd een goed prog.

john ross heeft aangegeven dat hij momenteel geen internetverbinding heeft op die pc. :)

Ik bedoelde dus ook....update je progs net voordat je naar je werkplek gaat - dan heb je de meest recente update van je scanner om een check te doen :confused: moet toch kunnen :rolleyes:

Ow, dat bedoel je. Mijn fout. :o

Ik ken zelf geen scanner die je kan installeren op een USB-stick en vervolgens kan gebruiken op een andere computer. Er zijn altijd ook wel drivers/registersleutels van dat programma nodig (die bevinden zich niet op de USB). :)

Gammo123,

Op de eerder door jou genoemde Emsisoft Emergency USB stick staat a-squared Free. Deze kan direct vanaf de USB stick worden gestart en behoeft geen installatie.

Ook hebben ze nu een piepkleine snelle scanner waarmee je het systeem kunt controleren zonder dat je de scanner hoeft te installeren. Deze scanner heeft de naam MalAware. Bestandje downloaden en daarna kun je direct scannen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan