Malfunction?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eclips3

Gebruiker
Lid geworden
10 jun 2007
Ik heb een probleem met mijn systeem. Ik heb gisteren mijn nieuwe videokaart erin geplaats (AOpen 6800LE). Als ik een spel speel, loopt hij na een tijdje vast, of start de computer opeens helemaal opnieuw op met de BIOS ge-reset.:confused:

Heeft iemand hier ervaring mee of maakt hetzelfde mee die mij misschien kan helpen?

Alvast bedankt!
:thumb:

nieuwste drives geinstaleerd??

het zou handig zijn als je ook de spec. van je pc er bij kan zetten,

is je voeding wel zwaar genoeg?

Specificaties

nieuwste drives geinstaleerd??

het zou handig zijn als je ook de spec. van je pc er bij kan zetten,

is je voeding wel zwaar genoeg?

AMD Sempron 2400+
ASUS AV7400-MX SE
MAXTOR Diamond 10 S-ATA 200GB
AOPEN 6800LE 128MB
1024MB DDR333 (draait op 166Mhz)

Geen enkel onderdeel is overgeclocked.

Mijn "voeding" is een 400Watt standaardvoeding die in me kast van 42 euro zat.:p

En ik heb de nieuwste nVidia drivers erop staan eveneens de nieuwste Direct X 9.0c van April 2007.

Hoop dat dit helpt.

hey ik heb precies hetzelfde probleem, ik weet ook niet wat er aan de hand is :( misschien is het mijn voeding of koeling maar aangezien jij 400 Watt voeding hebt en het ook gebeurd denk ik dat het een koelingsporbleem is...

hey ik heb precies hetzelfde probleem, ik weet ook niet wat er aan de hand is :( misschien is het mijn voeding of koeling maar aangezien jij 400 Watt voeding hebt en het ook gebeurd denk ik dat het een koelingsporbleem is...

Wat voor voeding heb jij dan?

Ik heb genoeg koelers in mijn systeemkast. 2 case koelers, 1 supergrote Zallman CPU koeler en een VGA koeler.:shocked:

kheb een FSP250-60HEN ijkt mij niet echt een A-merk verder heb ik maar 1 grote koeler en 1tje op me graka

nou ik speel voor ongeveer 5 min en hij bevriest gewoon daarna moet ik weer opnieuw opstarten :shocked:

Succes!

nou ik speel voor ongeveer 5 min en hij bevriest gewoon daarna moet ik weer opnieuw opstarten :shocked:

Had ik ook

Ik heb het opgelost ::thumb: :D !

Ik heb andere drivers geprobeerd.

Als je ze wilt proberen kan je ff naar me site linken;)

ik zet ze er zometeen op

Update:

www.niek-online.nl

Ga je naar programs, druk je op het icoontje en probeer je maar eerst Forceware 91.

Als dat niet lukt 84.

Have fun!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan