Mall Tycoon II

Status
Niet open voor verdere reacties.

giada

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 apr 2007
Beste Mensen van Helpmij.nl,

Normaal gesproken houdt ik niet zo van computerspelletjes. Mijn broer is daar veel fanatieker in. Hij weet ook vaak oplossingen en als hij ze niet weet blijft hij uren bezig op hetzelfde stukje van een spelletje... ik heb helaas dat geduld niet... :(

Vandaar het volgende probleem. Ik heb het spelletje Mall Tycoon II, maar mijn geld geraakt steeds op. Nu vroeg ik me af of iemand een cheatcode kent waarmee ik iets meer geld kan krijgen zodat ik (met mijn weinige geduld) ook het spelletje langer kan spelen dan een half uur.

De volgende codes kom ik steeds op internet tegen: Ctrl+hdicash / Ctrl+hdirate / Ctrl+hditech / Ctrl+hdilore / Ctrl+hdidizzy, maar dat zijn cheats voor het eerste deel van Mall Tycoon en ik heb Mall tycoon II.

Ik hoop hel erg dat er iemand is die mij hiermee kan helpen. Alvast bedankt.

Groetjes,
Jadelynn

Zoeken met google en de volgende zoekwoorden levert genoeg op. "Mall tycoon 2 cheats"

Zoals de eerste hit:

hdirate - Krijg 100 bij je mall rating
hdicase - Krijg 100,000 geld
hdidizzy - Alternatief beeld
hditech - Huidige research voltooid
hdilore - Alle researches voltooid

???

Hallo allemaal...

Dank je wel voor jullie snelle reacties. Het is alleen jammer dat jullie mijn berichtje maar half hebben gelezen voordat jullie spontaan antwoorden begonnen te geven. In mijn berichtje staat namelijk dat ik die cheats ook overal vindt, maar dat dit dus niet de goede zijn. Elders op internet (Engelstalige site) was iemand er al achter gekomen dat dit dus de cheats zijn voor Mall Tysoon I, en niet 2 dus... iemand zou dus begonnen zijn de verkeerde cheats op internet te zetten en die zouden door allerlei sites overgomen zijn.

Iemand die weet hoe het zit?

Groetjes,
Jadelynn

ik heb het bericht wel gelezen maar het lijkt me toch sterk dat op alle cheats sites dan de verkeerde cheats staan. Weet je zeker dat je de goede ctrl gebruikt? Probeer is de linker of de rechter.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan