Malware docter + winpkfilter miniport

• Onderwerp starter Onderwerp starter stylo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

stylo

Gebruiker
Lid geworden
28 mei 2007
hallo,
Ik weet niet of ik dit hier goed geplaatst heb maar ik heb een probleempje.

Had sinds eergister Malware Doctor op me PC gekregen op 1 of andere manier (is al verwijderd, dit is Malware voor diegene die dit niet weten :P) en sinds dat moment krijg ik elke keer dat ik de PC opstart een schermpje dat hij ''WinpkFilter Miniport'' wilt instaleren. (Zoals je nieuwe hardware instaleert) Daarnaast komt er links onderin bij de taakbalk ook dingen daarmee te staan dat er nieuwe hardware gevonden is en dat Miniport #4 geinstleerd is en klaar voor gebruik etc.. (zoals een USB stick). En sindsdien doet mijn firefox ook wat appart. Bijvoorbeeld als ik op google iets opzoek een site, wikipedia bijvoorbeeld, dan word ik doorgestuurd naar hele vreemde sites. (bijvoorbeeld n-traffic.com, terwijl ik duidelijk op wikipedia klik) ik heb met Malware Bytes volgens mij alle malware eraf gedonderd, maar tog vertrouw ik dit zogenaamde WinPK Filter Miniport gedoe niet, en als ik op google probeer op die naam te zoeken en ik klik op sites word ik doorgestuurd naar vreemde sites als dat n-traffic etc...

Iemand ervaring hiermee?

Laatst bewerkt:
Daar had ik al gekeken en dat werkte niet, heb daarmee uiteindelijk me PC helemaal gesloopt waardoor ik moest formateren. Heb nu weer schoon en snel systeempje.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan