Yorick1989
Gebruiker
- Lid geworden
- 3 aug 2008
Ik heb op mijn "experimentele" Windows 2003 server Malwarebytes geinstalleerd al vanaf het begin dat ik deze server OS geinstalleerd had, maar sinds ik dit programma opnieuw geinstalleerd heb geeft het programma een error bij het opstarten van de protectie modus. Ik weet nier wat het probleem is. Ik krijg de error vrijwel direct na de melding dat de protectie actief is. (Zie plaatje hier onder.)
Ik heb ook al op google gekeken en het uitvinken van "Start with Windows" en vervolgens het systeem rebooten werkt niet. Ook het opnieuw installeren van Malwarebytes heeft geen zin, alsnog de zelfde foutmelding. Ik heb ook gewoon geupdate na een herinstallatie en een volle scan gedaan, en vond 3 infecties maar na deze verwijderd te hebben geeft het alsnog de foutmelding. Ik hoop dat iemand een oplossing heeft want ik wil graag wel een schone computer houden
. Alvast bedankt voor iedereen die de moeite neemt om te helpen!
MVG,
Yorick
Ik heb ook al op google gekeken en het uitvinken van "Start with Windows" en vervolgens het systeem rebooten werkt niet. Ook het opnieuw installeren van Malwarebytes heeft geen zin, alsnog de zelfde foutmelding. Ik heb ook gewoon geupdate na een herinstallatie en een volle scan gedaan, en vond 3 infecties maar na deze verwijderd te hebben geeft het alsnog de foutmelding. Ik hoop dat iemand een oplossing heeft want ik wil graag wel een schone computer houden

MVG,
Yorick