Malware windows verkenner

Status
Niet open voor verdere reacties.

julianabma9947

Gebruiker
Lid geworden
6 mei 2010
Hallo,

Als ik met mijn rechtermuisknop op mijn D en C schijf klik dan komt er een error: windows verkenner werkt niet meer, windows verkenner word opnieuw opgestart, windows verkenner word afgesloten.

Ook heb ik twee internet explorers op mijn pc staan: Internet Explorer en Internet Explorer 64bits. (Ik heb een Windows 7 64 bits systeem)
Als ik Battlefield 3 wil spelen dan start het spel altijd via Internet Explorer 64bits maar daar werkt Battlelog niet goed op want soms als ik een server join dan komt er een error te staan Battlefield 3 werkt niet meer.

Ik denk zelf dat er Malware op mijn pc zit maar ik heb AVG, Spybot S&D, Malwarebytes
aan staan en met alles een scan gedaan maar de scanners konden niks vinden.

Kan iemand mij helpen?

Alvast Bedankt,

Julian Abma

Google Chrome

L.s.,

Je kunt het eens proberen te spelen in GoogleChrome vrienden van mij hebben hier goede ervaringen mee met Battelfield.

Misschien kun je bij het opstarten voordat het Windows logo kom op F8 drukken en proberen Windows te herstellen. (Soms is de DVD wel noodzakelijk.

Succes.

Grtz..

Bedankt voor de snelle reactie, ik ga maar eens google chrome probeeren, waar kun je een herstel cd vinden? en kan het malware niet meer infecties geven?

Met Google Chrome werkt Battlelog wel goed dus bedankt.
welke optie moet ik klikken in F8 bij systeemherstel?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan