malware

Status
Niet open voor verdere reacties.

martens

Gebruiker
Lid geworden
26 jul 2004
Kent iemand een goed en gratis anti malware programma?
Ik heb nu malware bytes maar dit is een proefversie.

malware bytes is gratis maar je krijgt altijd een proef versie van de pro versie je moet ff wachten tot dat die is afgelopen

De proefversie van malwarebytes is bij mij al verlopen, hij scant nog wel maar ik weet niet of het programma dan nog voldoende werkt.

:confused: ALS je niet updaten kan ..heb je ook niet veel nut van :(

Laatst bewerkt:
AdwCleaner verwijderd volgens mij geen malware, klopt dit?

Nee dat klopt niet ...malware pakt hij ook en zelfs, soms meer en beter ( dieper en grondiger ! ) dan MBAM ... !
ALS je die nu gaat gebruiken hij zal meteen wat bij je zeker vinden, maar hij dwingt jou ook PC na scan her-starten ( zodat malware/ of adware op juiste manier verwijderen kan ) je moet opletten dus, dat je niet wat van belang tijdens scannen aan hebt staan ... ( ! ! ) >!

Laatst bewerkt:
de proefversie van malwarebytes die ik op mijn laptop heb staan is verlopen maar hij geeft als ik scan aan dat hij naar updates zoekt en dat hij ze installeerd, maar ik weet niet of dit dan ook werkelijk klopt om dat de proefversie verlopen is.

Uiteindelijk ook ALS hij wel updates installeert hij is absoluut niet optimaal, en tijdens verwijdering van besmettingen zoals adware of malware hij zal zeker dat grondig niet doen omdat niet geregistreerd is of doet MBAM dat helemaal niet ..
Hoezoo blijf je over MBAM praten dat vrlopen is en dat hij wel doet ?? ( dat is niet zo, dat is schijn ! ) MBAM zal weer zijn werk kunnen doen, nadat je die geregistreerd hebt ! ..
En uiteindelijk ik zei helemaal niet dart jij AdwCleaner gebruiken moet,<>>nee dat hoef je helemaal niet tis jouw PC toch ...

Laatst bewerkt:
Ik heb op mijn laptop CCLEANER gëinstalleerd, dit is toch niet het zelfde als AdwCleaner?

:( Nee CCleaner is niet dezelfde maar het is altijd absoluut goed dat je die gebruikt ( ik kan zelf ook niet zonder ! ) ...
En AdwCleaner je hoeft helemaal niet installeren, die klik je gewoon aan en gebruik je die, na scan zoals ik zei je moet PC her-starten omdat je ook waarschuwing voor zal krijgen ..
Eens dat je die NIET meer gebruiken kan, krijg je ook waarschuwing dat je nieuwe ophalen moet :D

Laatst bewerkt:
ik heb mijn laptop zojuist gescand met Adwcleaner, deze heeft ongeveer 60 fouten gevonden.
Een zeer goed programma.
Bedankt voor de moeite.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan