navigator98
Gebruiker
- Lid geworden
- 17 feb 2010
Beste,
Sinds ik de volledige versie van Malwarebytes Anti Malware heb gekocht, is er een nieuwe scan optie bijgekomen, namelijk flash-scannen en IP-protection.
Ik weet niet wat ik van die IP-protection moet denken.
Gisteren was er nog niets aan de hand (en daarvoor ook niet).
Pas vanaf vandaag, begint hij IP's te blokkeren, zelfs wanneer ik niet aan het surfen ben.
Ik heb naar mijn weten geen onvertrouwde websites bezocht dezer dagen.
Als het kan helpen, moet ik de geblokkeerde IP's doorgeven? (of is dat niet toegestaan?)
Misschien is dit ook nog handig om weten:
Een paar maand geleden (specifiek op 14 februari :shocked: ) haalde ik héél perongeluk een virus binnen.
Ik kon hem verwijderen met de nodige antivirus software (SUPERAntiSpyware, MalwareBytes, Microsoft Security Essentials en SpyBot S&D).
Ik heb daarna nog dagelijks gescand, en altijd was alles oké.
Kan iemand mij helpen?
Thx!
- Navigator98
Sinds ik de volledige versie van Malwarebytes Anti Malware heb gekocht, is er een nieuwe scan optie bijgekomen, namelijk flash-scannen en IP-protection.
Ik weet niet wat ik van die IP-protection moet denken.
Gisteren was er nog niets aan de hand (en daarvoor ook niet).
Pas vanaf vandaag, begint hij IP's te blokkeren, zelfs wanneer ik niet aan het surfen ben.
Ik heb naar mijn weten geen onvertrouwde websites bezocht dezer dagen.
Als het kan helpen, moet ik de geblokkeerde IP's doorgeven? (of is dat niet toegestaan?)
Misschien is dit ook nog handig om weten:
Een paar maand geleden (specifiek op 14 februari :shocked: ) haalde ik héél perongeluk een virus binnen.
Ik kon hem verwijderen met de nodige antivirus software (SUPERAntiSpyware, MalwareBytes, Microsoft Security Essentials en SpyBot S&D).
Ik heb daarna nog dagelijks gescand, en altijd was alles oké.
Kan iemand mij helpen?
Thx!
- Navigator98