Hallo,
Ik ben een paar weken terug met het opzetten van een site voor onze vereniging. Ik heb Mambo geïnstalleerd omdat het makkelijk is voor mij om secties van de website bij te houden. Nu heb ik ook een template gedownload en geïnstalleerd en deze wil ik graag iets aanpassen. Met veel pijn, moeite en hulp (vnml dat laatste) heb ik de banner aangepast gekregen. Nu wil ik alleen nog af van een vervelend menu-effect dat standaard werd meegeleverd met de template (HIER - te bekijken klikken op Vorschau). Iemand van de helpdesk zei me dat ik index.php in de template map moest openen en dan zou ik het wel vinden.
Nou, ik kan net zo goed de bijbel in het Latijns gaan lezen want daar kom ik misschien wel uit. Uit de tekst hieronder echter niet. Kan iemand mij hiermee helpen?
Alvast hartelijk dank!
Ik ben een paar weken terug met het opzetten van een site voor onze vereniging. Ik heb Mambo geïnstalleerd omdat het makkelijk is voor mij om secties van de website bij te houden. Nu heb ik ook een template gedownload en geïnstalleerd en deze wil ik graag iets aanpassen. Met veel pijn, moeite en hulp (vnml dat laatste) heb ik de banner aangepast gekregen. Nu wil ik alleen nog af van een vervelend menu-effect dat standaard werd meegeleverd met de template (HIER - te bekijken klikken op Vorschau). Iemand van de helpdesk zei me dat ik index.php in de template map moest openen en dan zou ik het wel vinden.
Nou, ik kan net zo goed de bijbel in het Latijns gaan lezen want daar kom ik misschien wel uit. Uit de tekst hieronder echter niet. Kan iemand mij hiermee helpen?
Alvast hartelijk dank!
Code:
<?php
defined( '_VALID_MOS' ) or die( 'Direct Access to this location is not allowed.' );
?>
<?php echo "<?xml version=\"1.0\"?>"; ?>
<html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml">
<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; <?php echo _ISO; ?>" />
<?php mosShowHead(); ?>
<link href="<?php echo $mosConfig_live_site;?>/templates/<?php echo $GLOBALS[cur_template];?>/css/template_css.css" rel="stylesheet" type="text/css" />
<link rel="shortcut icon" href="<?php echo $mosConfig_live_site;?>/images/favicon.ico" />
<link rel="alternate" type="application/rss+xml" title="<?php echo $mosConfig_sitename?>" href="<?php echo $mosConfig_live_site;?>/index.php?option=com_rss&feed=RSS2.0&no_html=1" />
</head>
<body>
<center>
<table cellpadding="0" cellspacing="0" border="0" class="height">
<tr>
<td class="bg_left" rowspan="2" class="height"></td>
<td valign="top" align="center">
<!-- -->
<table width="800" height="600" border="0" cellpadding="0" cellspacing="0">
<tr>
<td>
<table width="800" height="101" border="0" cellpadding="0" cellspacing="0">