Mandrake Linux autoupdater

Status
Niet open voor verdere reacties.

Z-Dragon

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
3 nov 2001
Hey,

Kan iemand mij vertellen waar in Mandrake 9.0 de autoupdater zit? Ik heb die wizard uitgevoerd, gebbruikersnaam ingevuld, password ingevuld. Heb de melding gekregen dat alles goed is verstuurd, maar daarna komt er een horlogetje die maar niet meer weg wil gaan. Als ik dan opnieuw inlog zie ik nog steeds niks van updates verschijnen!

Wat nu?:confused:

toen ik nog Mandrake 9.0 op mijn computer had deed ik het zo, onderaan op je taakbalk klik je op control center, daar moet je naar software, gaan daar kan ook update software kiezen als je daar op kliken krijg je een lijst met servers, kies er een klik er op, dat komt er een lijst met software, kies wat je wil instaleeren en dan op oke kliken dan begint hij met downloaden en instaleeren. zo deet ik het toen, geen probleemen mee gehad.

Laatst bewerkt:
Ik kom het Control-Center nieteens in :(.
Er komt even te staan dat hij aan het laden is en dan is het net alsof ik er nooit op heb geklikt :evil:.

Geplaatst door Z-Dragon
Ik kom het Control-Center nieteens in :(.
Er komt even te staan dat hij aan het laden is en dan is het net alsof ik er nooit op heb geklikt :evil:.

Klopt dat is een bug van Mandrake 9.0, soms moet je lang wachten dan komt het control-center pas.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan