Hallo
Ik denk al een tijdje aan om een WoW private server te maken voor me zelf ( ik ga hem niet op internet zetten of zo iets alleen voor mij om te voelen hoe het is als GM ). Nu heb ik daar een programma voor gevonden Tomack, alleen het wil niet echt lukken met het aan zetten van de server ik volg deze uitleg
Wat wil nou niet lukken als ik mangosd open krijg ik een foutmelding dat hij Niet can connect To MySQL database at ( Mijn IP )
Wat moet ik doen om hem te laten draaien??
groetjes Toon
Ik denk al een tijdje aan om een WoW private server te maken voor me zelf ( ik ga hem niet op internet zetten of zo iets alleen voor mij om te voelen hoe het is als GM ). Nu heb ik daar een programma voor gevonden Tomack, alleen het wil niet echt lukken met het aan zetten van de server ik volg deze uitleg
HTML:
now open magosd.conf in notepad or another word processor and find logindatabaseinfo: 127.0.0.1:3306. leave the 3306 alone and erase 127.0.0.1 and change it to your IP which can be found at http://www.whatsmyip.org
also put your IP in the similar spot below it worlddatabaseinfo. then save t and exit.
next run start mysql console, then realmd, those two take like 5 sec to start, last run mangosd which takes a few it is finished when you see a few commands such as shut down.
to set up an account on the mangosd window just type create USERNAME PASSWORD
now hit enter change u/n and pass to desired name and pass.
to set a GM, AFTER you create your account type setgm USERNAME #
and hit enter. where u/n is put the desired GM account name and the # is 0,1,2, or 3 which is explained in the tutorial
hope this helped comment back if theres more questions and i'll try and check and answer
Wat moet ik doen om hem te laten draaien??
groetjes Toon