Manier van donwloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

roelie2003

Gebruiker
Lid geworden
8 nov 2003
Heb laatst het proggie Net Transport gedownload om bepaalde dingen te downen. Steeds als ik iets wil donwloaden, start hij dit programma op. Waar kan ik instellen dat dit weer op de pude manier gaat: Besytand opslaan als.. bestand openen, je weet wel.

Alvast bedankt,

Roel

Neh.. want voor sommige zaken wil ik dit programma wel gebruiken... maar dan wil ik hem dus handmatig opstarten.

Ik denk dat dat niet mogelijk is.Ik had hezelfde met Download Accelerator. Als het er éénmaal opstaat zal hij al je downloads binnen halen en kan je niet kiezen voor welke wel en welke niet. Ik heb het programma er maar afgegooid.

Bij Download Accelerator kon je ergens een vinkje plaatsen en dan kreeg je een keuze tussen normaal of via DAP.
Heb je al geprobeerd om met je rechtermuisknop op de link te klikken en dan kiezen voor opslaan als........

Geplaatst door wajang
Bij Download Accelerator kon je ergens een vinkje plaatsen en dan kreeg je een keuze tussen normaal of via DAP.
Heb je al geprobeerd om met je rechtermuisknop op de link te klikken en dan kiezen voor opslaan als........

Is dat zo??
Nooit geweten en ook nooit tegen gekomen in DAP...:p

Bij DAP is het niet zo moeilijk, na installatie scannen met Spybot en alles verwijderen, en ook in msconfig DAP uitzetten.
Dan heb je bij rechtklikken de keuze uit "doel opslaan als" en "Download with DAP" bij dubbelklikken doet hij gewoon opslaan als.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan