Hoi dnties,

Dat was goeie poging met ShellExView, maar helaas niets geholpen was ( in mijn geval tenminste ) omdat niets ook met administrator machtigingen of rechten in eigen PC heeft ...

Ik heb zeer veel gesnuffeld en gezocht, en had uiteindelijk een handige Microsoft oplossing voor gevonden -->>
http://support.microsoft.com/kb/2732500/nl (
<<-ALS je hier alles stap-voor-stap alles volgd jouw probleem zeker opgelost word' ! ) .. omdat ik kon mijn af/ en toe bepaalden afbeldingen niet verwijderen bij mij geval was dat verwijdering-machtigingen waren ze ontbonden ( weet zelf ook niet hoe kwam dat ) en was op bijna alle mappen handmatig mijn machtigingen terug te op mij als administrator te verlenen bezig...
Die heeft ook niets geholpen, en uiteindelijk heb een zeer stome fout gemaakt, heb uit frustratie op C:\ schijf eigenschappen gedrukt en heb niets te wetend mijn machtigingen daar verandert ( blijkbaar verkeerd !

), toen ging helemaal MIS ..
Ik kon bijna nergens meer toegang krijgen, was helemaal kapot van frustratie, ook systeemherstel kon niets mijn helpen, omdat ik altijd tijdens elke systeemherstel poging kreeg
'' 0x8000ffff '' foutmelding, en uiteindelijk kwam ik die Microsoft oplossing tegen, wegens die foutmelding ik moest dus in mijn PC
''Windows AIK'' installeren (
kijk bovenstaande Microsoft link ! ) door dat te instaleren en ook uit te voeren kon ik uiteindelijk systeemherstel wel doen, en automatisch mijn machtigingen op C:\ schijf en overal rest zijn terug ...:thumb::d
-------------------------------------------------------
:d Wie weet misschien een mooie oplossing, ... voor soortgelijke probleem bij nog iemand anders ??