Map Afbeeldingen ( ! ) ..

Status
Niet open voor verdere reacties.

ROYONIX

Banned
Lid geworden
14 apr 2011
Berichten
4.636
Op Map Mijn afbeeldingen ( of afbeeldingen ) zijn absoluut op mij als administrator rechten en machtigingen toegewezen ( ! ), maar toch op een afbeelding als ik klikt dat ik weg die wil ( verwijderen dus .. ) die blijft zichtbaar staan als 0 bytes grote, plus als ik naar Prullenbak kijkt daar is die verwijderde afbeelding aanwezig toch, hoe zoiets te verklaren ???
 
Laatst bewerkt:
Heb je toevallig verborgen bestanden weergeven aanstaan? Staat het bestand er nog als je op F5 drukt?
Als je een bestand voorgoed wil verwijderen, druk dan [shift] + [del]. Er wordt dan nog gevraagd of je er zeker van bent en ram dan op [enter].

P.S. waarom in de tak OpenOffice? Linux issue?
 
Laatst bewerkt:
Nee die staat standaard bij mij altijd uit ( kij screenshot ), het gaat om wilkeurige van internet wallpaper- of foto en als ik die verwijdert op welke manier dan ook, die zichtbaar als 0bytes groot blijft ,
en na zgnm. verwijderen, in prullenbak is ook aanwezig ...
:confused: Maar net zoals jij zei als ik op F5 drukt ( of op vernieuwen ! ) pas dan is foto niet meer in betreffende map zichtbaar, alleen maar in prullenbak dus ...

20rn2nm.jpg
 
Laatst bewerkt:
Waarom staat dit in de sectie "Writer"?
 
:eek: Och Crash sorry inderdaad ...die heb ik niet opgelet ( voor eerste keer overkwam me dit ), je hebt recht ...wil je a.u.b. topic verplaatsen ?
 
:confused: Ja op dit moment werk ik met een mizerige klein oude PC-tje 32bit systeem ( mijn 64 bit nog steeds kaduuk is ) ....
117fhbo.jpg
 
Eerst maar eens in Veilige modus kijken of je daar hetzelfde ervaart. Indien dan niet, dan zou (bijv.) anti-virus voor het slechte/niet updaten van het Verkenner venster verantwoordelijk kunnen zijn.
[Overigens helpt het ook niet mee als je computer in het algemeen traag is en ook niet als de map waar je bestanden verwijdert erg veel bestanden bevat.]

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Ben terug ...

En had net via veilige modus dezelfde geprobeert, helaas moet ik je vertellen dat via veilige modus dezelfde probleem blijft, na een wallpaper te verwijderen hij als 0bytes zichtbaar blijft en in prullenbak ook aanwezig is,
behalve ook als ik op map vernieuwen drukt wallpaper verdwijnt, en alleen maar nog in prullenbak te vinden is ...
Dit is me helemaal wat nieuw en die probleem kende ( ken ik niet ) ik niet, wat nou verder ? mijn deze oude PC is niet traag en is ook niet propvol (besmet ook niet :confused: ) die gebruik ik met mijn vrouw samen alleen maar voor bankieren
en klein beetje voor kleine games van mijn vrouw, dat nog steeds mogelijk spelen op die systeem zijn ...
 
Zet eens de schermweergave op LIJST, dus niet op (kleine) pictogrammen, filmstrip etc.
Kijk of het dan beter werkt.

Tijs.
 
:( Nee lukt ook niet kijk :
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
245dpo0.jpg
29vjvgi.jpg
2mwgx28.jpg


:( dus ...:(
 
2 dingen, en dan houdt het van mijn kant op:
a. Kijk naar deze instructie en download ShellExView hier. Niet vergeten om "Als Administrator uitvoeren" te gebruiken om shellexview te starten (na uitpakken). Schakel (tijdelijk) alle (niet-Microsoft) shell extensies uit en kijk of het probleem dan wegblijft.
b. Schakel (tijdelijk) uit of deïnstalleer je anti-virus programma. Verwacht ik niet zoveel van, maar toch maar voor de volledigheid genoemd om uit te proberen.

Tijs.
 
:( Oke ik ga dat ook proberen , en zal je meteen over uitslag inlichten, maar moet eerst even weg kom pas na uurtje of drie terug ...
 
Hoi dnties,

:confused: Dat was goeie poging met ShellExView, maar helaas niets geholpen was ( in mijn geval tenminste ) omdat niets ook met administrator machtigingen of rechten in eigen PC heeft ...:confused:
Ik heb zeer veel gesnuffeld en gezocht, en had uiteindelijk een handige Microsoft oplossing voor gevonden -->>http://support.microsoft.com/kb/2732500/nl ( <<-ALS je hier alles stap-voor-stap alles volgd jouw probleem zeker opgelost word' ! ) .. omdat ik kon mijn af/ en toe bepaalden afbeldingen niet verwijderen bij mij geval was dat verwijdering-machtigingen waren ze ontbonden ( weet zelf ook niet hoe kwam dat ) en was op bijna alle mappen handmatig mijn machtigingen terug te op mij als administrator te verlenen bezig...
Die heeft ook niets geholpen, en uiteindelijk heb een zeer stome fout gemaakt, heb uit frustratie op C:\ schijf eigenschappen gedrukt en heb niets te wetend mijn machtigingen daar verandert ( blijkbaar verkeerd ! :( ), toen ging helemaal MIS ..
Ik kon bijna nergens meer toegang krijgen, was helemaal kapot van frustratie, ook systeemherstel kon niets mijn helpen, omdat ik altijd tijdens elke systeemherstel poging kreeg '' 0x8000ffff '' foutmelding, en uiteindelijk kwam ik die Microsoft oplossing tegen, wegens die foutmelding ik moest dus in mijn PC ''Windows AIK'' installeren ( kijk bovenstaande Microsoft link ! ) door dat te instaleren en ook uit te voeren kon ik uiteindelijk systeemherstel wel doen, en automatisch mijn machtigingen op C:\ schijf en overal rest zijn terug ...:thumb::d
-------------------------------------------------------
:d Wie weet misschien een mooie oplossing, ... voor soortgelijke probleem bij nog iemand anders ??
 
Laatst bewerkt:
Ok, je hebt rechten teruggezet, maar heb je het originele probleem nog kunnen verhelpen? (Over die bestanden die na verwijdering/verplaatsing ook nog op de oude plaats blijven staan, met 0 bytes?)
Even in stapjes wat ik lees in je vorige bericht:
a. Je hebt ShellExView niet uitgeprobeerd omdat (naar jouw mening/naar wat je gelezen had) jouw probleem eigenlijk was dat je geen verwijderrechten had in (o.a.) de Afbeeldingen map?
b. Je hebt toen gedacht: Ik zet overal op C: de rechten zodanig dat ik er zéker bij kan, en daar ging het mis.
c. Die update zet blijkbaar de rechten op de C: schijf weer terug naar "hoe het hoort" en toen was ook je originele probleem opgelost over verwijderrechten etc.?
[Systeemherstel zélf heeft niets te maken met rechten; al helemaal niet op (rechten van) persoonlijke mappen zoals Afbeeldingen. Het moet dus die update zijn die de rechten goed gezet heeft.]

Hopelijk klopt het wat ik hierboven schrijf?

Tijs.
 
Ach nee zojuist ShellExView heb ik wel uitgeprobeert en die bewaar ik bij me ( dank je wel ! die kende ik niet ) ..:confused: maar ShellExView heeft me niets met mijn probleem geholpen, zojuist bij deze GE-avanceerde ''Windows AIK'' handeling
zijn mijn rechten of machtigingen als administrator terug gekomen enz..
Ik heb geen systeemherstel gedaan wegens mijn machtigingen of rechten, maar die AIK moest ik doen omdat zelfs elke poging om mijn systeemherstel is mislukt en altijd kreeg ik die ''0x8000ffff'' foutmelding , dus dankzij Windows AIK kon ik weer systeemherstel op eigen gekozen punt maken en via deze systeemherstel is dan die questie over niet/ of wel kunnen foto ( of wallpaper ) werwijderen opgelost, nu na klikken om een foto te verwijderen in een nano/seconde die verplaatst naar prullenbak zonder dat die zichtbaar blijft in form 0bytes en in map waar die ook was .

:D Daardoor heb ik bovenstaande geschreven ''en automatisch mijn machtigingen op C:\ schijf en overal rest ( rest kan je als andere problemen ook, ...lezen ) zijn terug'':D
 
Laatst bewerkt:
Ok, dus het lijkt een rechtenprobleem te zijn geweest? Fijn dat het is opgelost! :)

Tijs.
 
:confused: Nee deze deel is me niet duidelijk, ik weet niet of die iets met machtigingen had te maken, dacht ik altijd dat systeemherstel zal misschien bij betreffende probleem kunnen helpen maar dus niet, elke systeemherstel is me mislukt totdat ik niet die ''Windows AIK'' uitgevoerd had ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan