Map beveiligen met wachtwoord in vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Geachte forum leden
Ik ben op zoek naar een progje waar ik een map in vista kan beveiligen met een wachtwoord
IK heb al diverse progs gezien maar deze werken eigenlijk niet goed er is altijd wel iets wat niet werkt
Welk progje is geschikt voor windows vista ? En heeft iemand hier ervaring mee
e de waele

Truecrypt?

Volgens mij kan je daarmee partities zowel als mappen beveiligen, ik weet het niet zeker.
Anders kan je gewoon een aparte partitie aanmaken en daarin alle gewenste beveiligde mappen in doen?

geachte
Folder lock werkt wel maar ik vind het een nadeel als je hem hebt ontgrendeld met je wachtwoord en je sluit hem af dan kun je hem nog gewoon openen
alleen als ik mijn comp opnieuw uit/aan zet is hij weer geblokkeerd Of ik doe iets fout dat kan ook.
Als iemand dit heeft geinstalleerd moet hij maar eens proberen of dat bij hun ook zo is ??
Als je dan even weg bent kan intussen gewoon iemand dit bestand openen zonder wachtwoord dat heeft geen zin toch ?
e de waele

hier niet, als ik de folder sluit moet je weer je pass ingeven voor ie opengaat, probeer anders eens rechtsklik op de folder en dan eventueel vergrendelen of verbergen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan